teisipäev, juuli 25, 2006

minu esimene tööpäev

Ühel päeval ärkasin ma üles ja mõtlesin, et mulle võiks pildistamine meeldida :)
Ei olnud midagi nii, et juba lapsepõlves roomasin zenidiga mööda metsa ringi. Isegi nüüd ei meeldi mulle metsas käia ja linde pildistada. Las seda teevad "pärisfotograafid" (see ise teab, kes seda ütles ;). Mulle meeldib inimesi ja ainult inimesi pildistada.
Suurt kunsti ei taha, tahan, et inimesed oleksid pildi peal ilusamad kui nad ise seda usuvad ja et neil oleks hea meel enda ja minu üle :)

Nii ma siis vaikselt olen olen omale abivahendeid ostnud ja kõiki sugulasi ja tuttavaid jälitanud. Nüüd aga otsustas vend mul ükspäev naise võtta ja mind pulmafotograafiks "palgata".
Hommikul enne pulmi lugesin veel õpikuid, nagu läheksin eksamile, aga töö sai tehtud ja tulemus tuli näiteks selline.....











6 Comments:

Blogger triibik said...

no kuule, täitsa nagu päris! lahe!

5:30 PM  
Blogger L said...

vaga hasti tehtud!

6:31 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Esimene pilt on lemmik.
Teised on ka kenad.
Ja kui ma ükskord abiellun, pildista mind ka :D

12:25 AM  
Blogger Katariina said...

:-)
Sa juba pildistad nagu proff! Kui ma fotokoolis käisin, siis kompositsiooni tunnis õpetati meile ka sarnaste piltide najal suurt kunsti.
Tahtsingi juba varem uurida, et kas sa õpid ka kusagil pildistamist või arendad ennast ise amatöörist profiks?

3:12 PM  
Blogger kaie said...

mustvalgeid pilte on minu arust vaga raske teha. igaljuhul on suureparased pildid sul. valgus on hea.

7:14 AM  
Blogger mmmandme said...

väga tubli oled! EDU!!!

2:28 PM  

Postita kommentaar

<< Home