teisipäev, juuli 25, 2006

2 pulmaisa

Siis kui Kallel mõnikord aega üle jääb, siis ta käib pulmaisa mängimas. Pulmaisasid elab Kalle sees 2. Üks on Endel Puusepp.


Endel on teinud tuhat pulma, tal on väike viinaviga küljes, ta jääb alati hiljaks ja ajab kõik segamini. Kui Endel kogemata kuskile firmapeaole juhtub, siis on ta täiesti kindel, et on pulmas ja leiab ikka kuskilt pruutpaari, kellele kibe lasta karjuda. Endel käibki tavaliselt ainult lühidalt, sest ta on ikkagi ju nii hõivatud mees ja mitu tööd ühel päeval. Aga inimestele ta meeldib, sest inimesed meeldivad Endlile ka :))))
Endlit tellivad ikka ainult need, kes teda juba tunnevad ja nemad oskavad tema üle siis ka rõõmsad olla ja ei pahanda, kui ta nendega rongisõitu tahab mängida :)

Teine pulmaisa on Kalle ise ja tema peab enne pulmi käima vestlemas ja endast hea mulje jätma. Juuksed peavad olema kammitud ja pulmalistel peab jääma mulje, et Kalle ongi see, keda nad terve aeg otsinud on.
Pulmapäeval paneb Kallle ilusa ülikonna selga, mõnikord kusjuures täiesti tutika.... teeb ettevalmistusi ja jõuab kohale natuke varem ja on igati viks ja viisakas :)

Ja siis....

Ma olen ise Kalle pulmas käinud ja kodus mul küll sellist meest ei ole. Kuna ma ei ole üldse objektiivne, siis ma parem edasi ei räägi, aga tööpuuduse all ta küll ei kurda ;)
Need on inimesed Kalle viimasest pulmast näiteks....




2 Comments:

Blogger maris said...

ma vist üks kord juba mainisin seda, aga kordan veelkord, et kui ma kunagi peaksin abielluma, siis ainult selle pärast, et näha, mis imeloom see kalle selline on, keda nii väga kiidetakse.

10:36 PM  
Blogger mmmandme said...

eheh need pulmad olid vist viljandi lähedal, pildidl on üks kena tuttav noormees ;-))

2:31 PM  

Postita kommentaar

<< Home