teisipäev, juuli 04, 2006

maiasmokk


Mina oma lapsest veel maiasmoka kasvatan.... rääkigu teised mis tahavad. Ja seda sellepärast, et mis ma selle poole aastaga järgmise 80-nega võrreldes saavutan, et ma talle täna kommi ei anna :)))
Nii ma siis olengi hea ema ja jagan kõike magusat ilusti oma lapsega. Peale selle kuulub väike magus ka minu kasvatusmeetodite juurde. Kui on tüli majas või kui nõuab midagi, mis ei ole just talle mõeldud, siis ühe shokolaadis rosinaga on kõik kohe unustatud.

Ma arvan ka, et nii kaua, kui asi tundub mulle olevat minu kontrolli all, ei pea ju ma ka muretsema ;).... ja niikaua kui meil leib ja liha ja ketsup kaubaks lähevad, las siis sööb magustoiduks oma küpsikut.

Üks tuttav just rääkis, et keegi oli siis lapsele kolme aastaselt esimest korda kommi andnud ja laps oli pärast seda sõna otseses mõttes nagu pilves olnud, siis arvata on, mis pärast seda juhtus ;)
Vend mul jälle sõi ükskord koos sõprade abiga nädalavahetusega 3 kg shokolaadi komme ära ja ei ole tal häda midagi ;)

Aga Kallele ei meeldi eriti see :)))... siis me sööme salaja... nagu naistevärk ikka ;)

2 Comments:

Blogger Marje said...

sama siin... mul on imelik lapsele mitte kommi anda, kui ise söön niiet suu matsub:)

1:03 PM  
Blogger Anu said...

no jumala eest, las söövad! isegi mu üks sõbranna, kes lapsele kommi andmisse skeptiliselt ja isegi negatiivselt suhtus, avastas kommi kasvatuslikud omadused:)
ainuke negatiivne pool, et hambad lähevad katki. feliksil juba on:( tulebki kiiremas korras plommija juurde minna.

10:04 PM  

Postita kommentaar

<< Home