kolmapäev, juuli 26, 2006

kokkutulek

Vastupidiselt mõnele teisele, minule kokkutulekud meeldivad ja alati kui võimalus on, ma ikka lähen. Ju ma siis olen niiii uudishimulik ja ei lase ennast teistest väga häirida :)))
Mõni kokkutulek on jälle selline, kus mina ei olegi kõige olulisem ;).... näiteks tänane..



Eelmise aasta suvel sai meie beebidest vabaõhumuuseumis grupipilti tehtud. Olid teised sellised saamatud alles, osad veel ei istunud ja need kes istusid ei tahtnud seda jälle sellel hetkel teha, aga lõpuks saime ikka kõik ühele pildile, mis siis et enamus ei olnud üldse rahul.



Täna me ei olnud ka eriti optimistlikud, aga näe...
istusid ilusti reas ja pilti sai teha nii eest poolt kui ka tagant poolt....



Ja sõbrannad olid ikka sõbrannad :)



4 Comments:

Blogger maris said...

mina näiteks ei usu, et see pilt päriselt tehtud on. ise proovisin täna kolme last ühele pildile saada ja ei õnnestunud. kuidas siis 7 tk kenasti reas istuvad?

10:37 PM  
Blogger Kreete said...

oh. oh. ma olen sõnatu. nii armsad pildid!

9:42 PM  
Anonymous Anonüümne said...

ema, need lapsed on pildile kokku kleebitud ;)

11:01 PM  
Blogger Marje said...

aga need on ju juba staazikad modellid;)

11:58 PM  

Postita kommentaar

<< Home