kolmapäev, mai 17, 2006

uus müts, tadaad ja pildistamine



Ketlinil on juba oma lemmiktegevused. Päris hästi minu lemmikutega need kokku ei lähe, aga see selleks.
esimene: rahakotist, mida minu puhul esindavad kilekaaned, kaaritde ja dokumentide välja kiskumine. Seda tegevust võib ta lõputult korrata ja kilekaasi nõuab ta kohe, kui näeb neid, näeb mu kotti,kus need see on või lihtsalt tahab mu taskuid näha :) Tavaliselt ei vali ta ei kohta ega aega selleks ja poes tuleb olla väga ettevaatlik, kui sa ei taha just kassas kisava lapsega maksmisele lisaks tegeleda. Ma nüüd tegin talle petuka ka, panin ühte suvalisse rahakotti mittekasutuses olevad pangakaardid ja esilagu läks see loosi küll.... vaatame mis edasi saab.



teine: teletupsud. Nüüd on meil ka juba 1 päris oma dvd plaat ka ja sellega on ta nii kaugele jõudnud, et selle paneb ta nüüd ise masinasse. Õnneks on meil nüüd selline telekas, millel ei ole üthegi nuppu, nii et näha tal tadaasid veel ise ei õnnestu. Sellegi poolest võttis ta ükspäev plaadi mängijast välja ja ornis trepist üles mulle näitama, et ta ma ikka aru saaks, et ta tahab tadaasid vaadata.
Eile läks ta koos karbiga õue mängima ja nüüd jõuamegi kolmanda tegevuseni.



kolmas: pildistamine. Õigem oleks öelda, et endast piltide vaatamine. Nii palju on ta nüüd juba aru saanud, et selleks et ennast pildi pealt näha, peab enne pildi peale jääma. Niimoodi ta siis ongi nõus pildi peale minema ja seal natuke aega seisma, et siis ruttu joosta ja vadata, et milline pilt tuli. Eile ma siis palusin koos tadaadega poseerida. Algul jäi seljaga seisma. Minu käsu peale pöörata keeras külje, nagu vang ;).... järgmise käsk oli juba liiast, sest siis ta arvas, et nüüd on juba piisavalt pilte ja võib vaatama tulla.
Õhtuti enne magamaminekut pean siis teda meie seebikaga pildistama, kust ta siis ise võib ennast slideshowga vaadata. Eile õhtul vaatas ta 5 ringi :))))



PS: uus müts on ka Ketlinil ja päikesepriilid on tal muidu ka, aga nendega sõidab ta autos ;)

3 Comments:

Blogger Anu said...

Ma arvan, et Ketlin saab ise ka aru, et ta on lihtsalt niivõrd ilus ja armas ja nunnu laps, et sellist on lausa lust pildi pealt vaadata:)
Me sõbrannaga näitame vastastikku msn spaces`s olevaid pildiseeriaid üksteise lastele, st mina panen oma pildid oma leheküljele üles ja tema oma lapsega vaatab ja vastupidi. Väga hea ajaviide:)

4:23 PM  
Blogger mermaid said...

Ketlin on nii nupsik.. :)
Ma kohe imetlesin pilte jupp aega...

9:09 PM  
Blogger Marje said...

kas meie tadaad käivad ka juba liivakastis?

11:48 PM  

Postita kommentaar

<< Home