kolmapäev, mai 17, 2006

emadepäev


Kuigi Kalle töö on organiseerimine, organiseerin meie kodus mina :))) Ma ei tea kas see muidu ka oleks nii, aga mul on alati selline tunne, et kui mina ei ütle mida teha, siis me lihtsalt magame terve päev kodus.
Nii ma siis organiseerisin ka emadepäeva :)))

Kui tavaliselt ärkab Kalle üllatunud näoga mõne tähtpäeva hommikul üles ja ütleb, et ta peab korra ära käima, siis emadpäeva hommikul ma ennetasin teda ja saatsin ta koos Ketliniga turule maasikaid tooma.
See ajas Kalle segadusse ja koju tagasi jõudsin nad küll maasikate, aga ilma lilledeta :))) Kui ma ei tunneks Kallet juba peaaegu 10 aastat, siis ma võib-olla oleks isegi solvunud, aga nüüd ta lihtsalt jõudis ise öelda, et näe lilled unustasin ostmata, aga küll ma pärast lähen ;)

Maasikad läksid meil kõigepealt pannkookide peale ja siis pärastlõunal pere koogile ja söödi kõik ära. Tegelt ma nii jao pärast jagasin kõigile, sest tundes mu vendi, ei oleks teistele jätkunud.
Vanasti räägiti ikka, et suure pere lapsed söövad hästi kiiresti ja palju, et neil pidev olelusvõitlus ja keegi jääb ilma... aga see on üks teine jutt.
Maasikaid said kõik, välja arvatud Mikk, kes on alles 2-kuune, kuigi ta kaalub ainult 2 kilo vähem kui Ketlin. Ja Ketlin ei ole mitte meil mingi peenike tüdruk ;)

Emadepäeva õhtul me käisime veel kinos ja lille sain ka ja..... ükskord saab Ketlin ka aru, et see mingi eriline päev on. Nagu ma siin blogidest lugesin, on see kõikide titeemade unistus ;)

5 Comments:

Blogger Krentu said...

Mina tegin natuke ennetustööd. Paar päeva enne rääkisin, et "pühapäev lõpetab meie pidupäevade joru, et pühapäeval on Emadepäev. Andres, kas sa ikka kuulsid, et E-ma-de-päev on pühapäeval? Jah, emadepäev:)))"

6:24 PM  
Blogger maris said...

ma tegin ka ennetustööd aga ikka juhtus nii, et lilled olid esmaspäeval äkki laua peal ja leevikese isa imestunult küsis, et oi kas sa siis eile ei näinud, need olid juba ammu siin.

7:30 PM  
Blogger Marje said...

oh neid mehi küll, meil unustati naistepäeval lilled ära. ja võibolla oleks emadepäeval ka nii juhtund, kui me metsa poleks läind:D

11:46 PM  
Blogger ingrid said...

me mirtleiga korjasime mulle ise nurmenukke ja isa plaatis minu auks vannituba murastes.

8:34 AM  
Blogger mmmandme said...

Meriliisi issi tegi aga üllatuse ja kinkis lilled juba laupäeval - mina siis imestunult, et aga homme.... ja tema vastas, et aga siis poleks ju üllatus olnud! ;-))

4:57 PM  

Postita kommentaar

<< Home