teisipäev, aprill 25, 2006

grafiti?!



Mulle nii meeldib, kui loomingulistel inimestel tekib vajadus oma loomingut esitada. Kui nad siis seda veel kvaliteetselt teevad on ju see täielikult minu võit :)

Samamoodi on see ka grafitiga. Kui see on ikka hästi tehtud, on seda väga lahe vaadata, aga nüüd juhtus selline asi....

Paar aastat tagasi korraldasin ma ühte noortefestivali, mille raames toimus ka grafiti võistlus. See grafiti võistlus oli toimunud nii enne mind, kui ka pärast mind. Aga sellel aastal rääkisime ära Mustamäel Kaja kõrval oleva klubi koleda seina ;) ja võistlejad said selle täis joonistada. Võistlus käis tegelikult kavandite põhjal ja valmistöö pidi olema tervik, mis pandi siis erinavate võistlejate kavanditest kokku. Tulemus on siiamaani minu arust nauditav ja iga joonistaja võib uhke olla, et tal lubati sinna ja nii joonistada.



Järgmine aasta sai Coca-Cola asjast innustust ja ka nende kole kivisein sai asjakohas joonistuse.

Sellel aastal aga juhtus nii, et targemad ja tugevamad otsustasid nii, et selline asi tuleks ära lõpetada. VOT NII!



Väga pedakoogiline on ju keelata ära midagigi, mida mõni inimene hästi oskab, pakkumata talle eneseväljenduseks alternatiivi.
Kas siis tõesti nüüd need inimesed arvavad, et avalikult ja loaga joonistamine mõjub nii halvasti, et see tuleb ära keelata ja lasta neil salaja seda teha.

Salaja ei ole ju neil kunagi nii palju aega ;), et oma ideid ja unistusi täielikult välja joonistada..... aga noh.... mis teha :)



PS: pildid ei ole minu tehtud!

1 Comments:

Blogger maris said...

mina tegin lastega koolitunnis grafitit. õigemini oli see nii, et lapsed iga päev nuiasid, et tahavad teha ja siis ma ütlesin, et tavai, otsige koht ja teeme. noh selline kuhu lubatakse. ja siis nad käisid mööda linna ja lõpuks leidsid ühe tehase hoovipealse kuhu lubati ja siis tegime ka kavandid ja iga üks ostis aga pudelid ja no see jäi neil igastahes meelde küll.

10:46 PM  

Postita kommentaar

<< Home