kolmapäev, aprill 19, 2006

arvutilaps




Kui ma väike olin, oli meil suures toas televiisor ja köögis kapi peal raadio. Hommikul kuulati raadiot ja õhtul vaadati televiisorit. Ema-isa magamistoas oli veel jalgade peal seisev hiiglasuur plaadimängija, aga ma küll ei mäleta, et mu ema või isa kunagi seda kuulanud oleks. Kui vennad piisavalt suureks kasvasid ja "tehnikuteks" kasvasid, siis nad lõhkuseid selle lihtsalt ära :)

Oma esimese duubel-kassettmaki (oi see oli kõva sõna) ostsin ma endale keskkooli esimeses klassis ja see varastati meil umbes kuu aja pärast kodust ära. Politsei ütles, et arvatavasti olid vargad kellegi meie sõbrad, aga makki enam ei olnud :((((

Nüüd on meil maja tehnikat täis. Telekad, arvutid, makid - igaüks laulab, tantsib ja lööb trummi. Ja nüüd selle kõige kõrval tuleb lapsele rääkida, et kõik see on halb ja neid asju kasutada tegelikult ei tohiks.
Ketlin oskab ise omale teletupsu videod mängima panna :))).... istub ja vajutab täitsa õiget nuppu ja on ise rahul kui tema tadaa hakkab.

Pidevalt arvutitaga istuvat emmet vaadates oleks ju täiesti imelik, kui Ketlin ka siin klõbistada ei tahaks. Nii me siis koos vaatame siin Jussikese multikaid mõnikord. Ja õhtuti koos, kuidas arvuti tudule läheb.

Kõrvalt vaadates tundub ainult, et nüüd tuleb küll lapsega tehnikas sammu püüda pidada, et ta sulle varsti ei ütleks, ahh mis sa ka asjast tead ;)

2 Comments:

Blogger mmmandme said...

lapsed on tänapäeval sarnaste huvidega,,,mina tõstsin arvuti nädal tagasi kõrgema kapi otsa ja nüüd on rahu,,,enne pidin aina vaatama et ta pikad näpud mu arvutis midagi untsu ei aja...fotoaparaadist juba oskas oma pildi kustutada, kaugel siis hetk kui juba arvutist õiged nõksud selgeks saavad,,, ;-)

6:20 PM  
Anonymous Anonüümne said...

mina olen juba hakanud kergelt muretsema Maria telerilembuse pärast. meil on kõik kodus olevad telerid kõrgele seinale kinnitatud ja nii vaatab Maria neid diivanil selili lebades, jalg üle põlve. suhteliselt naljakas vaatepilt. issi tahab seepeale teleka kinni panna alati. ja pulti oskab ta samuti käsitseda. erilist vahet ei ole kas käib lastesaade, mõni film, uudised CNN-ilt , või hoopis reklaam, ikka on lahe. lemmik on millegipärast Pehmed ja karvased.
Ja kui issi või emme arvuti taga on, siis loomulikult peavad Maria näpud ka klaviatuuril klõbistama.

11:52 PM  

Postita kommentaar

<< Home