esmaspäev, aprill 24, 2006

ei viitsi


Mitte midagi ei viitsi. Hommikul ärkan üles ja esimene mõte on, et millal ma jälle magama saaks minna.
Ok.... söön ära ja siis.....
Aga ei saa ju ;) aga teha ikka midagi ei viitsi. Kalle korstas isegi maja ükspäev ilusti ära, sest ma hakkasin rääkima, kui tore oleks, kui meil koristaja käiks :)....

See on tore, et Ketlin nii ilusti ja kaua magab, aga ülejäänud aja peab teda ikka vähemalt silmanurgast jälgima... isegi kui silm kinni vajub.
Sellepärast vaatab nüüd Ketlin tadaasid. Need on teletupsud ja neid on meil 2 kassetti. Ma tean juba une pealt, mida tinkivinki järgmisena ütleb või kuhu poo kadus, aga laps nõuab ja uni nõuab mind.

Ükspäev ma magasin tevelt tund aega tadaasid :))

Aga kohe, kui uni mööda läheb, lähevad tadaad pikale suveunele :)

triikima peaks ja perele süüa tegema... ja lilli istutama ja ühe peenra korda veel tegema..... aga ei viitsi ;)

3 Comments:

Blogger Anu said...

Aga omamoodi õnnis aeg ju, hea vabandus mitteviitsimiseks olemas:) Uni pole kunagi magusam kui rasedana... ja just päeval, sest öösel on vaja kogu aeg külge keerata ja vetsu vahet joosta:)

6:32 PM  
Blogger Marje said...

no minul on ilma rasedusetagi viimasel ajal kogu aeg uni, niiet kui Krätsu tuttu läeb ja mul hädasti mingeid toimetusi ei ole vaja teha, siis olengi maganud lõunaund:)

11:35 PM  
Blogger Ingrid said...

Minagi olen tuntud magaja. Just ärkasime Arturiga lõunauinakult :-) Last magama pannes ma alati teen plaane, et vot nüüd tõusen püsti ja teen seda ja seda ja seda ja seda ... Lõpuks võtab lapse uinumine nii kaua aega, et ma jään ka sinna kõrvale magama. Ja siis on kole kahju, et kui lapse uni vähem kestab, kui enda oma kesta tahaks. Teinekord ma just üritan ennast pingsalt üleval hoida selleks, et pärast poleks raske ärgata.
Niiet rasedaks jäämisest ei tasuks mul mõeldagi ... võibolla siis, kui Artur lasteaeda läheb :-P Aga kes mul siis enam kodus lubab istuda. :-)

12:37 PM  

Postita kommentaar

<< Home