laupäev, veebruar 25, 2006

kuidas palun? mii, mii


ohh kui armas, kui need oma sõnad tulevad.... ütles vanaema, kui Ketlin talt nõudliku häälega mii, miid nõudis.
Aga anna siis talle mii, miid!.... ei ole mina enam üldse nii armas. Kusjuures ma ei tea mis see mii, mii on :)))
Algul ma arvasin, et see on mulle. et noh, andke mulle seda asja. Kui ma siis talle laua pealt pakkusin seda, mille poole Ketlin minu arust oma käega näitas, ei sobinud see asi. Järelikult mii, mii ei tähenda seda.
Siis ma arvasin, et see on piim. Kusjuures piima tähenduseks sobib see väga hästi. Ja alati kui ma piima pakun, on ta rahul. Järelikult ongi mii, mii tegelikult piim.
Aga ükspäev oli meil mii, mii (loe: piim) otsas ja andsin Ketlinile vett. Ja väga hästi sobis see ka. Järelikult ei ole mii, mii piim vaid lihtsalt jook. Kah sobiks väga hästi, kui ta keefiri kohta ka mii, mii ütleks. Aga ei ütle. Peale selle oskab ta öelda juua.
Nii et oleme jälle alguses tagasi.
Täna hommikul vaatas ta raamaturiiulit ja nõudis jälle käsi pikalt välja mii, mii.
Ja ikka ta ei tahtnud sealt ühtegi raamatut. Mina ka ei tea.

Mulle meeldib ikka et mii, mii on piim ja nii kaua kui ta alati mii, miitamise piimaklaasi peale ära lõpetab, tähendab mii, mii - piima :)))

Minul endal on meeles lapsepõlvest sõnad kungu - nukk ja vanalema - vanaema.
Väga mõnus oleks, et kes iganes, nüüd seda juttu loeb, kirjutaks mulle mõned omaenda sõnad :)))

2 Comments:

Blogger triibik said...

minu vend nõudis kunagi oma onult õhtu otsa tiid. onu oli lapsehoidjaks jäetud ja täiesti hullumas. et muudkui ikka tii ja tii. kui mu ema-isa laekusid, siis selgus, et vaja oli VÕID.
aga minu väiksem laps (1,5) nimetas tissi pikka aega "tissteist". see pärines minu küsimusest "teist tissi?" enne kui jõudsin vaimutseda, et mul on ikka täielik distaste tissteisti vastu, asendas ta selle sõnaga "disju". aga mahl oli tükk aega "lalh".

8:27 PM  
Blogger mmmandme said...

mina palusin sprottide asemel-rotti...;-))

4:20 PM  

Postita kommentaar

<< Home