neljapäev, veebruar 23, 2006

kuidas mul päkapikud käivad


Teema ei ole küll eriti päevakohane, aga ma loodan, et ma järgmiste päkapikkude tulekuks saan sellest üle :))).

Nimelt mul enam ei käi päkapikud ja täna hommikul sain ma ka sellele seletuse.
Päkapikud ei käi mul enam sellepärast, mida te näete pildil.
Ükskord, paar aastat tagasi tulin ma õhtul koju ja mul oli käinud selline päkapikk, kes ma arvan ennast minu koorma alla päris ära nikastas.
Kõik minu jalanõud (ausõna mul ongi neid nii vähe), isegi suveomad oli ta kappidest üles korjanud ja asju täis toppinud. Ise oli ohkinud, et olgu see viimane kord.

Ja see oligi viimane kord. Sest mida iganes päkapikud ka teeks, üllatada mind, pärast sellist käiku on ikka päris raske. Kuna neil käed-jalad tööd täis, siis ega nad eriti ei pinguta ka. Nii ma siis jäängi lihtsalt vahele.

Aga ega ma lootust veel kaotanud ei ole. Ma püüan olla leplik ja rõõmustan ka ühe õuna üle! Ausõna!