esmaspäev, veebruar 20, 2006

kuidas ma ei tea


Praegu kus telekast näidatakse suures eufoorias võitjaid on üks väike enesehinnangu kriis kerge tulema.

Mida mina siis hästi oskan?
Kas ma midagi üldse hästi oskan?
Mis see võiks küll olla, milles mina teistest parem olen?
Ka ma üldse olen millegis teistest parem?
Ka ma peaks olema milleski teistest parem?
Milles?

Oma mure saan ma ju alati teistega jagada... ja nii ma siis rääkisin Kallele ka.
Ja Kalle ütles... see on pikk jutt, aga keskmised inimesed elavad kauem :)
Nendel on vähem pingeid, rahulikum elu ja lõpuks võivad nad õnnelikumad olla.

Kas ma siis ei peagi midagi hästi oskama?
Kas siis peakski homme olema nagu täna?
Mis mõte siis üldse on?

igatahes, ma lähen nüüd ja mõtlen välja, mida ma võiks teha paremini ;)

1 Comments:

Blogger Krentu said...

Ma arvan, et ei tasuks keskenduda sellele, et olla Kellestki Parem. Pigem analüüsida seda, mis Sind õnnelikuks teeb ning püüda elada nii, siis õnnelikult. Seada endale eesmärgid, pingutada natuke rohkem kui viitsiks ja tunda rõõmu Oma Tulemusest. Mis võibki juhuslikult olla teistest parem. Oluline on südamega asja juures olla.

Küsimusele, et kui homme on sama nagu täna, et mis mõte siis on, vastaksin Alliksaare sõnadega:

Ei ole mõttetult elatud aegu.
Mõte ei pruugigi selguda praegu.
Vähemat, rohkemat olla ei võinuks.
Parajal määral saab elu meilt lõivuks.

11:49 PM  

Postita kommentaar

<< Home