laupäev, veebruar 25, 2006

kuidas me tordivõistlust korraldasime


Mulle meeldivad igasugused traditsioonid. Kõige rohkem meeldivad need, mis ei ole täpselt nii nagu teistel. Nende teiste all ma mõtlen näiteks sünnipäeval tordisöömine või 24-ndal detsembril jõuluvana käimine.

Seega tuleb ju traditsioonid ise välja mõelda. Seekord mõtlesime Vabariigi aastapäevale pühendatud tordivõistluse.
Iga pere (st. mina ja minu 3 sõbranna pered) teeb ühe tordi. Saame kokku, sööme need tordid ära :)))... valime parima ja hurraaa!
Esimese võistluse kohta võib öelda, et läks väga libedalt. Väga lihtsalt, põhimõttel kes ees, see mees, valisime välja soolaste ja magusate tortide tegijad. Tegelikult tähendas see seda, et ükspäev lihtsalt üks meist alustas oma valiku välja ütlemist ja keegi ei vaielnud vastu, et.... ei mina tahan magusat teha... :)

23. veebruari õhtul mässasin mina oma magusa tordiga. Perekonna ühine otsus oli tordiraamatu retseptidest valitud Napoleoni tort (kindla peale minek :))))
Selle tegemine, aga ei olnud üldse kindel :))).

Nii kaua peab tegema... nii õhukeseks ma seda tainast küll rullida ei suuda.... ka meil üldse tainarulli on?... ei ole.... millega ma siis rullin?.... veinipudeliga?.... väga hea.... seda kreemi on küll liiga palju..... ma jäängi siia küpsetama.... terve paki võid kavatsed sinna sisse panna... ja, ja see on juba teine pakk.... võta Ketlin ära, siin on kuum.... Ketlin anna mu tainarull tagasi, see läheb katki.... ei või seda konjakit juua, see läheb ka koogi sisse...kas natuke proovida ka saab?.... loomulikult ei saa....

Aga vastu ööd sain ma igatahes valmis. Hommikuks jäi koristamine :))) Kella järgi jooksime kolmekesi mööda maja, kusjuures Ketlinist ei olnud mingit abi, tema ajas kõik koguaeg jälle sassi. Aga punkt kell 12 istusime kolmekesi reas ja ootasime külalisi.
Kell pool 2 jõudis kohale viimane tort, panime need siis ilusti kõrvuti, tegime pilti ja mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kui kõik söödud oli.... vot alles nüüd hakkasime arutama, et kuidas me siis hääletame? Keegi ei taha viimaseks jääda! Kuidas me punkte paneme? Mile eest? Kui palju? Mis auhinnaks on?

Otsustasime nii, et igaüks panem esimese, teise ja kolmanda koha. Enda oma ei pane. Hääletame salaja, vaadata võib ainult üks inimene ja välja öeldakse ainult võitja.

Edasi läks asi veel lihtsamaks. Seitsmest inimesest pani 5 ühe aja sama tordi esimeseks ja sellega oligi võitja teada :))))
Võitis Marie tort!!!! Kusjuures üks hääletaja ei olnud seda torti üldse proovinud, kuna eelmine tort tappis ta ning üks hääletaja ütles, et see on jogurtitort, kuigi seal jogurtit polnud.

Kui võistlus läbi sai, tekkis hasart.... järgmine aasta tuleb ikka rohkem pingutada... ohh ma tean mis järgmine aasta teen.... kas mehed võivad järgmine aasta ka osa võtta.... mis siis, et pole elu sees torti teinud.... tead küll see algaja õnn....

Igatahes, kui Helena (kes see aasta võitis ja kellel veel perekonda ei ole) peaks võtma endale kondiitrist mehe, kaovad meie võiduzansid täielikult. Nii kaua on meil kõigil veel lootust.

7 Comments:

Blogger maris said...

taigen, taignarull.

6:38 PM  
Blogger krista said...

tainas, tainarull :)

7:20 PM  
Blogger Krentu said...

http://www.eki.ee/keeleabi/index.php?leht=4&act=1 ehk siis kui panna EKI keelenõuandesse otsing "tainas", tuleb:
Kas "taigen" või "tainas"? - Eelistame sõna tainas.

Sõna tainas omastav kääne on taina, osastav on tainast.

7:38 PM  
Blogger maris said...

ise olete tainapead oma uute seadustega.

10:01 PM  
Blogger krista said...

taignapead? :))))

1:19 PM  
Blogger maris said...

no igastahes teie võit.
kuigi ma õpin tallinna ülikooli eesti filoloogia osakonna magistriõppes. ja tean grammatikast kõike.

6:47 PM  
Blogger Marje said...

Kas vastlakukli söömis võistlus ka tuleb?

11:59 AM  

Postita kommentaar

<< Home