neljapäev, veebruar 23, 2006

kuidas Kalle olümpiamänge vaatab

Kallele ei lähe televiisor absoluutselt korda. Samas lähevad talle inimeste teod väga korda. Mida tõsisemalt, tublimalt jne inimene oma tegu teeb, seda kõrgemalt Kalle seda hindab.
Kõige ehedam näide on ju Olümpiamängud. Ja siis on ta valmis sportlastele tulihingeliselt kaasa elama. Ainuke nõrk koht on nüüd televiisor.
Millal neid sportlasi näidatakse, kust kanalilt, miks nii kehv pilt on, kuidas see telekas käima käib?
Kui kõik need küsimused positiivse vastuse saavad, on Kalle täielikult sportlaste päralt :))))
Eile juhtus näiteks selline lugu.
Õhtul parajasti kui meil oli käsil ühine voodipesu vahetus, otsustas Ketlin televiisorit vaatama hakata. (ta alati imestab, kui mingile nupule vajutamisest telekas käima läheb - Kallesse)

Telekast tuli jäähoki! Ja Kalle kangestus!

Kalle: Ta lõi värava!!!
Mina: Kes lõi värava?
Kalle: Ma ei tea, see punases mees!!!
Mina: Kes see punases mees on ?
Kalle: Ma ei tea, aga ta lõi värava!!!!
Mina: Kes üldse mängivad?
Kalle: Ma ei tea, need punases ja valges omavahel... oota ma vaatan.... miks neil pole riiginime kõhupeal kirjas?
Mina: Miks sa siis vaatad, kui sa isegi ei tea, kes mängivad?
Kalle: Aga nad lõid ju värava.... näe Tsehhi ja Slovakia mängivad
Mina: Aga kumb see punases on?
Kalle: Ma ei tea... tal pole kõhupeale ju kirjutatud.

Ja tekki koti sisse ta ei olnud nõus enam panema, sest muidu....

Vot selline tubli spordisõber on mul siin kodus :))))

2 Comments:

Blogger Anu said...

Mehed...:)

4:45 PM  
Blogger Krentu said...

Ma vaatan ka umbes nii seda jäähokit:) Ja teisi mänge :)Minu meelest võiks kogu aeg ekraanil olla, et kes mängivad ja mis värvides :)
Aga homme me paneme selle Kalle külaliste teleka mängima eks! Ega me ju ei pea minema magamistuppa torti sööma ja Kristiinat vaatama.... :)

11:33 PM  

Postita kommentaar

<< Home