laupäev, veebruar 25, 2006

kuidas Ketlin emmega vannis käib


Ma nüüd ei tea kumba juttu ennem rääkida emme juttu või vanni juttu.
Räägime emme jutu.

Oma järjekordse arenguetapina on Ketlin ettevõtnud rääkimise. Esialgu on tema sõnavara veel väike, aga seda aktiivsemalt ta neid sõnu kasutab. Hommikul voodis on põhirõhk sõnadel nina ja naba ja tudu. Kõik saavad ju aru, et nina näitamiseks tuleb mulle või Kallele näpud ninna toppida, naba näitamiseks tekk pealt ära kiskuda ja see järel imestunud näoga küsida- tudu?
Ja edasi läheb emme! Emme olen loomulikult mina :))).... aga ka Kalle ja enamus täiskasvanud inimesi. Kusjuures kõikidel naistel on hea meel, kui Ketlin neile emme ütleb, aga Kallel millegipärast mitte :))).



Küll ta siis püüab Ketlinile selgeks teha, et ta ei ole emme. Selle kurejutu oleme esialgu välja jätnud, aga biitsepsit näitab ta oma issiduse rõhutamiseks küll.
Aga ei midagi.
Üliõnnelik Ketlin küsimuse peale, kus on emme?, näitab ikka Kalle peale :))



Ja Ketlinile meeldib kõike koos emmega teha. Eriti meeldib talle vesi. Eks me ole teda ju sünnist saati ujutanud ka. Vannis meie pere tihti aga ei käi ja seda suurem on Ketlini rõõm, kui ta sinna saab. Ja emme läheb teda sinna hea meelega valvama ;)
Mina parem vannituppa siis ei roni, sest vesi on põrandal põlvini, kõik asjad segamini ja ohhhh.... las nad siis mässavad seal. Igatahes on neil seal väga lõbus...

3 Comments:

Blogger maris said...

novot meil on jälle kõik issid.

6:35 PM  
Blogger Marje said...

meil ka pigem kasutusel sõna isss

10:26 AM  
Blogger ingrid said...

uhh ma lagul vaatasinpealkirja ja siis selle all olevat pilti ja ehmatasin irmsalkombel, et ketlini ema nii mehelik tundub. vaatasin ikka veel ja veel, lõpuks lugesin ka. häh isa oli hoopis pildil

3:54 PM  

Postita kommentaar

<< Home