teisipäev, veebruar 21, 2006

kuidas ma vihkan joodikuid


et algusest peale oleks kõik selge, ei vihka ma mitte joomist, vaid joodikuid.
Ma arvan, et ma ei ole ei esimene ega viimane inimene ja oma kuulutusega ei ole mul ka kuhugi hüppama minna.
Aga mida mina selleks teen :)

1. mitte ise olla joodik - kui ma oleks joodik, siis mul oleks joodikud sõbrad ja siis ma vihkaks oma sõpru.
2. mitte elada koos joodikuga - minu kõige targem otsus. Mitte et mul oleks kogemus joodikuga elamisest, aga mitte joodikuga on väga mõnus koos elada. Miks mitte elada koos joodikuga - kunagi ei tea, mida ta teeb, millal ta teeb, miks ta teeb, kusjuures ta ise ka ei tea. Ja teadmatus on raske.
4. mitte omada joodikutest sõpru - siis sa ei pea oma sõpru mõnikord vihkama ja saad nendega alati arvestada ja nendele loota. Ja kui sa tahad nendega juua üks klaasike veini, ei avasta sa neid kunagi hommikul saunalavalt või lukus peldikust.
5. minna alati peole autoga - siis sa saad alati minna peolt ära siis, kui ise tahad ja ei pea nägema mitte ühtegi joodikut, vaid ainult mõnusalt vindiseid tüüpe. Sa ei pea mitte kunagi ise joodikuks hakkama ja mitte ükski joodik ei taha ka sinuga semutseda. ja kui mitte ükski joodik sinuga ei semutse, ei saa sa ka keelegi peale vihaseks.
6. kodus suurt pidu ei pea - alati on kuskil seltskonnas mõni joodik, või kes alles avastab enda uut poolt. ja siis ta ikka tahaks sinu saunalaval või peldikus magada.

mida ma ei saa teha :(

1. joodikud sugulased - eriti lähedased ja need kes on sündinud enne mind
2. joodikud naabermajas - nii kaua kui asi kurjaks ei lähe, ei juhtu ka midagi hullu.
3. joodikud tänaval - alati saab minna suurema ringiga

Praegu on mul elus üks joodik ja minu jaoks on seda palju!

5 Comments:

Blogger maris said...

ma ka igasugu viinaninasid ei salli.

6:15 PM  
Blogger Krentu said...

ma polegi näinud tegelikult inimest kes deklareeriks: "mulle joodikud nii meeldivad"....
kui on isiklik kokkupuude alkohoolikuga, siis on see teema muidugi eriti tundlik. aga alkoholism on haigus. raske haigus. pigem tuleks alkohoolikutele kaasa tunda. mul on ka üks lähedane inimene alkohoolik ja ma tean, et see on raske. aga vihata pole mõtet. teisi haigeid inimesi sa ju ei vihka.

7:48 PM  
Blogger krista said...

aga mina olen näinud selliseid inimesi,kes nii ütlevad.... mina olen joodik ja minu sõber on joodik...

aga haigusega on ikka nii, et haige peaks ikka ise ka tunnistama, et haige on, mitte ütlema, et ise olete lollid ;)

8:12 PM  
Blogger Krentu said...

eitamine ongi selle haiguse kõige suurem probleem. kui inimene tunnistab, et ta on alkohoolik, siis on see juba poolel teel paranemise poole.

8:53 PM  
Blogger Marje said...

minu jaoks on ka ennast mäluauku joonud mitteadekvaatse reageerimise ja tajuga inimesed vastumeelsed. Sellistest hoian eemale... ise hoian karsket joont ja loodan, et need praegused "joodikust" inimesed õpivad oma muredega mõistuse ja südame abil toime tulema, mitte ei kuku probleeme alkoholi sisse uputama... sama lugu ju tegelt ka narkomaanidega.

3:36 PM  

Postita kommentaar

<< Home