laupäev, veebruar 18, 2006

kuidas me Londonis käisime


lähme , ei lähe, lähme , ei lähe.....
Mina tahan minna ja nii me siis läksimegi.
Nagu meie peres ikka on, ajame me kõiki asju viimasel minutil. 2 päeva enne väljasõitu polnud meil ööbimist. Lähme Theresa juurde...äkki peaks talle ikka enne teatama ka... äkki tal on ainult üks tuba ja 2 kassi.... äkki...
Igatahes olime esmaspäeval lennujaamas kaasas kaart noolega Theresa kodu!

Lennukiga ei sõitnud Ketlin esimest korda, aga nüüd on ta ju suur laps ja kindlasti ei kavatsenud ta kolm tundi lennukis magada.
Ei kavatsenudki - ronis ja kiskus ja asjatas.... ja oli ikkagi üks hea laps.

Lonely planet kaasas (mida me kahjuks eriti lugeda ei saanud - näitan nüüd näpuga Ketlini peale) jõudsime väga lihtsalt Victoria rongijaama.
Nii palju inimesi ja nii palju lahedaid taksosid.
niii.... valida on taksosõit (hahaahaaa haaa) või jalutuskäik. Valisime jalutuskäigu! Natuke aega kaarti edasi-tagasi pöörates jõudsime omaarust õigele tänavale ja hakkasime jõe poole kõndima. Kaardi järgi tundus, see kohe järgmisel tänaval.... aga sinna me jõudsime alles poole tunni pärast :))))) ... ja see oli alles poolel teel Theresa juurde.

täitsa hullud - oli Theresa esimene reaktsioon kui ta kuulis et me jala tulime.
Jala tulime küll meie Kallega, Ketlin magas kärus ja talle oli see puhas nauding.
bussiga tuleb Londonis sõita - oli Theres järgmine lause.

Ja bussiga me siis järgmine päev ka sõitsime.
Busse on palju, väga palju.... bussid on kahekordsed ja sõidavad valel pool teed. ja peatusi on veel rohkem.
Suure kõhklusega istusime vales suunas sõitvale bussile :)))... ja jõudsimegi õigesse kohta.
Üle tee on vaja minna. Selle jaoks on igale poole maha kirjutatud, kuhu sa vaatama pead.
Ok. vaata paremale... vaatan paremale.... ja enne kui üle tee hakkame minema vaatan veel igaksjuhuks vasakule ka... noh kindlusemõttes... kuidas ma hakkan üle tee minema kui ei vaata vasakule?

Meie Londoni reisil oli kaks eesmärki - vahakujude muuseum ja mänguasjade pood :)))
ja 1-aastase lapsega on isegi need eesmärgid liiga suured :)))



Vahakujude muuseumis võeti meil kõige pealt magava Ketlini alt käru ära :(!!!! Käru võtab palju ruumi ja siis mahuks ju vähem inimesi muuseumisse... ja lisaks võib ju keegi protestida kui ta koos käruga trepist üles ei saa....
noh see selleks.... piletiraha küsiti meilt peaaegu 1000 (loe: tuhat) eesti krooni.... kokku :)))... aga ikkagi.
Kuna enamus muuseumi pidi Londonis tasuta olema, siis näe selle ühe eest küsitakse nii palju :)))
Kujud olid nagu kujud ikka... hästi tehtud ja tõetruud... silmis tühi pilk :)

Vahmärkusena olgu öeldud, et seal Voctoria rongijaamas sain ma endale linnugripi ja valmistusin muuseumis oma siit ilmast lahkumist ette.
Eks seegi vähendas minu vaimustust. Aga valida, kas surra Mel Gibson või Brad Piti käte vahel aitas mind seal muuseumist läbi.



ülejäänud päeva veetsime kõik koos teki all!
ja nüüd üks kummaline asi. Kuna ma olin Londonis esimest korda, ei suutnud ma ära imestada nede veekraanide süsteemi. sooja ja külma vee kraanid on eraldi teine teises kraanikausi servas!!!! mis kuradi moodi ma seal käsi pesen... ok käed pesen külma veega... aga mismoodi ma seal Ketlini peput pesen?????
Nemad lasevad kraanikausi vett täis... aga no kuulge... ma tahan ju Ketlini peput pesta... ja mitte ilu pärast!!!... igatahes... nii mõttetut süsteemi annab ikka hoida!!!!

Järgmisel päeval... kuna ma õnneks ei olnud linnugrippi surnud.... läksime siis mänguasjade poodi. 5 korrust mänguasju!!!!
poiste korrus ja tüdrukute korrus ja tite korrus ja karvaste mänguasjade korrus ja...
ja... hinnad :)))))
Hinnad on Londonis lahedad, numbrid on samasugused nagu euromaades... aga kui korrutama hakkad, siis hakkab endast kahju.
Kuna Ketlin oli mänguasjade poes väga tubli sai ta endale mõmmi Joonatani.
ja Kalle endale rekvisiidid (seda mängu on mul töö jaoks väga vaja)

kui nüüd aktiivne pool välja jätta, siis....

1. Ilm oli super! Vihma sadas siis kui meie ei olnud välja ja päike paistis kui me olime. Sooja oli kuskil 10 kraadi.... ma arvan.
2. stiilseid üksikuid inimesi ei ole mina korraga nii palju näinud
3. kõik inimesed oli stiilsed
4. vanad inimesed kõndisid kõik käest kinni ja olid ikka stiilsed.
5. talveriietega käisid inimesed sellepärast et kalendri järgi oli talv
6. teised inimesed tulid vastu t-särgi väel, mis siis et on talv.
7. mütsiga oli ainult meie laps... ok ühte beebit nägin veel.
8. minul oli talvemantliga külm.
9. autod sõidavad valel pool
10. kraani juttu ma ei hakkagi kordama.
11. torud on neil väljaspool maja seina peal!!!!

vot selline reis oli meil.

3 Comments:

Blogger Krentu said...

ma arvan et me mängisime täna seda mängu mis te Londoni mänguasja poest ostsite:) Toolimäng ja oli veel kile sees :)
Tahaks ka sinna mänguasjapoodi :) No ja Londonisse ka muidugi :)

2:08 AM  
Blogger Marje said...

A mis siis, kui Nicholas oleks hammustand??? oi-oi-oi...

9:48 PM  
Blogger mermaid said...

He- heee..väga lahe blogi teil..
eriti meeldib mulle see Inglismaa jutt.
Ma olen nüüdseks harjunud kraanidega, ilma mytsita beebidega ja veel palju muuga....aga yle tee minnes ma vaatan ikka veel kõgepealt paremale ja siis igaksjuhuks ka kohe vasakule..
Tervitused Inglismaalt!

9:26 PM  

Postita kommentaar

<< Home