laupäev, detsember 02, 2006

lootus kustub viimasena....

Kui Ketlin sündis, siis oli samal ajal PÖFF. Noh nagu praegugi, aga see selleks..... siis ma mõtlesin, et ostan aga hunniku pileteid ja vaatame, mitu filmi ma siis tegelikult ka ära jõuan vaadata. Päris hunnikut ei ostnud, aga 2 filmi jäi vaatamata :))

Seekord aga oli lõvi mu südames, mis ütles, et ohhhh kui Ketlin sündis varem, siis sünnib ju teine ka varem ja mitte ühtegi piletit ma ei ostnud. No aga samas kaua sa siis ikka niisama kodus istud ja päevi loed... hakkasimegi siis tegevust otsima...

Eelmine pühapäev kui vanalinnas jalutamas käisime otsustasime nukuteatrisse minna. Etendus oli küll just lõppenud, aga Kalle koolivend teatridirektor kutsus lahkesti mõni teine päev.. Panime siis plaani neljapäeva :))). Ise mõtlesin, et Kalle siis Ketliniga kahekesi lähevad. Läksime küll kahekesi, aga mina ja Ketlin :)

Teatris käidud.... mis siis veel.... lähme siis kinno. Kuna reedel oli mul viimane arsti aeg ja kino hakkas just samal ajal, siis otsustasime kinno minna täna. Ostsime kõik kommid kaasa ja vaatasimegi kolmekesi Jahihooaega. ..... ja ikka ei midagi.

Homseks on meid sünnipäevale kutsutud......

2 Comments:

Blogger Age said...

alates jaanipäevast olin valmis (kuna Marta ähvardas varem tulla, sõin rohte ja puha)kuigi tähtaeg oli 04. juuli. ma jõudsin enne sünnitamist teha järgmisi asju: jaanipäev, rõuge paadiralli, ööbikuorus turnida, võistlust korraldada (mu kalli kaasa hobi ja kirg),remonti teha, kindlast oli veel igasugu asju, rohkem ei tule praegu meelde. muide kõva saun ja pudel šampust (kahe üleajalise raseda peale) ka ei aidanud. Marta Liisa sündis 17.juulil, esilekutsumisega.

5:24 PM  
Blogger Anu said...

:) mul oli teisega sama tunne, et kui esimene sündis nädal aega varem, siis teine kindlasti ka:)
ja kui siis ei sündinud, oli mul selline tunne, et kõvasti üle olen kandnud:) tegelikult sündis päev varem tähtajast:)

1:31 AM  

Postita kommentaar

<< Home