pühapäev, november 19, 2006

mina ja autojuhiload


Mina ei ole kunagi autosid kartnud ja nii kaua kui ma mäletan, olen ma ka alati autot tahtnud juhtida. Ma ei saanud ju ometi oma kahest vennast kehvem olla ;)
Nii ma siis kõikidelt oma peikadelt ka autosõidu tunde nuiasin. Kõikide ego seda muidugi ei lubanud, aga mõne oma ikka.
Esimene ere mälestus on Sõpruse ja Tammsaare ristmikult, kus sellel ajal vaskpööre tuli teha teisi läbi lastes ja väga kiirelt. Kujutage siis mind ette, seal seda kiirelt tegemas ;)... Sõidad ristmikule välja... lased teised läbi ja kiirelt enne kui punaseks läheb, ka ise sups läbi...

Igatahes lõppes see hästi ja pärast seda kui ma olin aasta aega peaaegu igapäev autoga sõitnud, otsustasin ma autokooli minna :))). Olingi selline õpilane, kes autoga kooli sõitis ja küsis, et kas ta võib vähem sõidutunde võtta, sest kuskilt tuli rahaliselt kokku ju hoida...
Eksamil mind keegi läbi ei kukutanud ;)(see on naiste põhiline süüdistus tavaliselt) ja nii ma siis sain hakata sõitma rahulikult, ilma paanikata, mida öelda politseile, miks lubadeta roolis olen....

Ükskord juhtus aga nii, et ma kaotasin load ära. Tegelikult panin ma nad kindlasse kohta, aga see koht läks meelest ära. Minu arust ma tegin isegi avalduse politseis, et kadusid ära... või jäin vahele, aga seda ma täpselt ei mäleta.... igatahes lubasid polnud, aga sõita oli ju vaja...
Kusjuures mind väga distsiplineeris see korralikult sõitma. Aega läks ja lõpuks tekkis juba lihtsalt loll hasart, et kaua ma niimoodi lubadeta sõidan...

Peaaegu 2 aastat sõitsin, kui ühel päeval näin vahele, kui kõik autod igaks juhuks kinni peeti.....
Politsei küsis küll imestunult, et need load kadusid teil ju 2 aastat tagasi ära, aga minu kinnitus, et ma need vahepeal üles leidsin, aga ei teadnud, et sellest teatama pean, rahuldas neid ka täiesti :))))) Sain trahvi 600 krooni :)))

Kusjuures iga korralik tüdruk oleks ju nüüd oma dokumente korras hoidnud... aga ei... Läksin mina mehele ja teadsin küll, et peab ju kõik dokumendid ümber vahetama. Passi ja pangakaardi ma loomulikult vahetasin, aga load jäid "kahe silma vahele"
Nii nad seal silmade vahel seisid.... jälle 2 aastat... ja see kord ma igaksjuhuks ei oodanud nii kaua kui politsei mind kinni peab, vaid võtsin ennast kokku ja vahetasin nüüd paar kuud tagasi ära.

Kokkuvõte: oma kümne aastasest autojuhistaazist olen ma pool sõitnud väga korralikult ;)

3 Comments:

Blogger maris said...

ma ei teadnudki, et selline kurjategijaga suhtlen.

8:55 PM  
Anonymous Anonüümne said...

väga ulakas. ise olen küll kah selles süüdi, et peale abiellumist ei vahetanud lube kohe ära. aga lubade tähtaja lõpp saabus ju kohe 2 aasta pärast ja kuna oli jutt, et lubade formaat muutub väiksemaks(nn. euroload), siis ei pidanud vajalikuks 2 korda riigilõivu välja käia. nüüd kehtivad load jälle 10. aastaks olemas.

9:38 AM  
Blogger maris said...

no aga ma pole näiteks selle pärast üldse abiellunudki, et ei viitsi uusi dokumente teha.

8:09 PM  

Postita kommentaar

<< Home