kolmapäev, november 22, 2006

ootamiserõõm

ongi nii, et istud kodus ja muudkui ootad. Ma küll vahel mõtlen, et mis mõttega, aga teistmoodi ka nagu ei saa.
Kui tavaliselt on vähemalt aeg teada, mida ootad, siis sünnitama minekuks sulle ju mingit kindlat kuupäeva ei öelda ja mitte kuskilt ei saa ka teada, millal täpselt see aega siis tuleb.
Kui Ketlin sündis, siis esimene märguanne oligi see, kui ta siis ka sündis.
Ma mäletan, et sellel päeval käisime esimest korda Viru keskuse raamatupoes ja nägime seal veel tuttavaid, kellele ma siis rääkisin, nädal enne tähtaega, et mina ei viitsi rohkem oodata. Käisime siis veel kinos ja õhtul hilja koeraga jalutamas. Jalutades veel arutasime, et parem oleks, kui väga jõuluks asi ei kissuks, muidu on kingitustega nii raske, ootab terve aasta ja siis saab kõik korraga ja pidu on ka selline kahe otsaga alati....

Ja siis selle peale ta siis otsustaski tulla...

Nüüd me siis plaanime homme kinno minna... ei tea kas peaks enne Viru keskusest ka läbi minema... koera enam ei ole ja kell 12 võin ma nüüd õhtul üksi jalutada, kui tahan, sest keegi peab ju last ka valvama...

Aga homme oleks nagu nädal enne tähtaega... aga ega ma väga suuri lootusi ei pane küll. Mis siis, et ma koti ära pakkisin, kus kõik roosad asjad sees on :)))))

9 Comments:

Blogger Ingrid said...

Aeg lendab ikka kiiresti ... Sa võibolla ei arva nii praegu :-) ... aga ikkagi. Minu meelest alles see oli, kui Sa esimest korda kõhukas olid. Nüüd loeme muudkui jutte tublist tüdrukust ja uuski kohe käes ...
ootame kõik põnevusega ;-)

11:10 PM  
Blogger Liisapereema said...

kule, ma olen ka ärev su pärast, teen igaks juhuks kõhuhingamist.

raske ongi midagi konkreetset soovida... ehk õnnelikku uue algust! ja jääme ootama uudiseid!

12:34 AM  
Anonymous Anonüümne said...

ehh, hea kui tuleb möned päevad varem kui 2 nädalt hiljem. siis tahaks köik küsijad joonelt maha lüüa.
aga sulle jaksu ja jöudu!!

11:28 AM  
Blogger mermaid said...

Ohooo.. sul hakkab juba tähtaeg kätte jõudma.. !! Küll aeg läheb kiiresti...
Jääme siis põnevusega uudiseid ootama.. :)

4:57 PM  
Blogger maris said...

läheb jah tõesti kiiresti, alles see oli, kui krista kutsus meid enda poole külla, rivistas kõik üles ja ütles salapärasel häälel: nii tüdrukud, me peame nüüd kõik koos midagi tähtsat ära otsustama. täna on see päev, kui meil kallega oleks võimalik uus laps saada, mida arvate, kas katsetame või ootame veel ühe-kaks kuud, et ta sünniks veebruaris ja oleks malbe nagu leevike?
konsiilium otsustas tookord, et parem ikka kohe. las tuleb teine esineja veel. nagu ketlin.

3:33 PM  
Blogger Krentu said...

Et teistele väga imelik mulje ei jääks, siis olgu mainitud, et uue lapse saamise assisteerimine sealkohal ka lõppes :))))

8:58 AM  
Blogger Anu said...

ma nii elan kaasa sulle:)
mul on ka mõlemad detsembrilapsed, ja kuidagi eriliselt ootamiseajast meeles need pimedad ja sombused novembriilmad. kusjuures aastal 2000 oli enamvähem sama soe november ja detsembri algus kah. ja mina tuiasin oma suure kõhu ja tennistega ringi - kuna saapad jalga ei läinud:)
kahju, et fertilitast enam nõmmel pole...

12:27 PM  
Blogger krista said...

on jah fertilitase koha pealt kahju.... ma ikka unistasin kuidas ma jalutan sünnitama, ma arvan, et isegi väga aeglaselt kõndides jõuaks ma 10 minutiga sinna :))))

12:46 PM  
Blogger mmmandme said...

soovime sulle kaunist tulemust ja ruttu! Anna siis märku, me nii väga ootame!!!

5:24 PM  

Postita kommentaar

<< Home