pühapäev, november 19, 2006

meie uus voodi...


enne kui Ketlin sündis oli meil ilusti meie voodi kõrvale ka võrevoodi sätitud, aga esimene eluaasta ta seal ei maganud. Teisel eluaastal, mis praegu veel käib, hakkasime teda vaikselt ikka sinna magama harjutama... kuna harjutama pidin ju mina, siis ei ole see just kõige edukamalt läinud. Sest perekoolist õpitu põhjal ei ole minul probleemi, kus ta magab :)))... seega magab ta enamus ajast meie keskel. Tekki tal vaja ei ole ja see tähendab, et keegi ei kisu ka minult tekki ära.

Nüüd aga kui peaks ikka vaikselt uuele sünnitusele mõtlema hakkama ja seega ka uuele inimesele meie voodis, siis tuleks leida ju mingi lahendus. Sest hoolimata sellest, et Ketlin magab, meeldib talle näiteks jalgadega jalgratta sõitu läbi une teha... või siis lihtsalt istuli tõusta ja täiesti uues ja huvitavas kohas pikali heita, näiteks üle minu keha - jalad ühel pool ja pea teisel pool. Kui ta selliseid inimkatseid aga beebi peal tegema hakkab, siis äkki on see ohtlik ;)

Küll ma siis mõtlesin ja mõõtsin jne. ja leidsin, et meie voodi koosneb kahest 80 cm laiusest ja ühest 160 cm laiusest madratsist... kusjuures on nad ühe paksused. Aga see ei ole ju veel kõik... ma ju võin need kõik üksteise kõrvala paigutada, aga tuba mul küll selliste mõõtmetega ei ole :))))

Nii saigi kasutusele võetud 160+80 :)))) topelt pesu ja hunnik patju ja noh võrevoodi ka igaks juhuks, kui keegi peaks avaldama soovi seal magada :)

Magamistuppa minnes tundub nagu trapi perekond magaks seal, aga Ketlinil on nüüd palju ruumi jänest hüpata :)

Vaatame siis mis edasi saab ......