laupäev, november 11, 2006

kohe algab uus elu....


Kuigi ma peaks ju teadma, et pärast sünnitust ei muutu suurt midagi, aga ikkagi on selline tunne, et enne peaks nagu mingid suuremad asjad ära tegema.... äkki pärast enam ei saa..

Nii saigi meil ülemise vannitoa "remont" ettevõetud :))). Ülemine vannituba oli meil siiamaani selline, kus valgeks värvitud seintega ruumis oli imepisike kraanikauss ja wc-pott. ok pesumasin oli ka.... aga see oli ka kõik. Mina aga käisin juba mitu aastat ja muudkui unistasin. Nüüd see remont tähendaski seda, et mu unistused hakkavad teoks saama. Unistuste hulka näiteks kuuluvad uus pesumasin, kuivati, suur peegel, suur kraanikauss, mingi kapp ja suur pind, kuhu peale saab asju panna :))))
Nüüd on need kõik asjad ära tellitud. Töömehed said kolme päevaga isegi tapeedi ühte seina pandud. Uued lambid laes ja värvitud sein ootab mööblit....
Kokkuvõttes on "remont" siiamaani läinud väga kiirelt ja puhtalt ;)



Teine remont oli meil suures toas. Seal aga unistusi täita ei õnnestunud, sest eelarve ei lubanud ja seega sain ma panustada ainult oma rahakotile ja tööle ;))). See siis tähendas seda, et ma tegin hunniku uusi padjakatteid ja muud nänni. Aga kuna mul töömehi pole ja mina erilise virkusega just hetkel silma ei paista, siis ei ole suur tuba veel nii ilus kui vannituba. Aga ma kohe võtan ennast kokku, sest tähtaeg läheneb ;)

Igatahes me hakkame ju ükskord ometi kodukujunduse võistlust võitma ja selleks peab ju natuke vaeva ka nägema ;)



PS: padjakatete õmblemine võtab ikka tunduvalt vähem aega, kui nende heegeldamine... aga ma pole veel alla andnud ja ükskord ma ühe katte ka valmis heegeldan ;)

5 Comments:

Blogger parrot-girl said...

mul on kohe rõõm sinu 11nda novembri blogisid lugeda, et kui sind terve päev kätte ei saa, siis võib igasuguseid asju ette kujutama hakata. Kõndisin täna linna peal ja mõtted kiskusid ainult ühele poole :)

10:08 PM  
Blogger Anu said...

nii tore on lugeda, et mõnes peres remont nagu mängleva kergusega käib...:)

10:10 PM  
Blogger parrot-girl said...

mul tuli nüüd uus idee :) minu arust me peaks kiiresti uue soolaka organiseerima... sest asi vaja ju üle vaadata ja ideid saada :)))

10:12 PM  
Anonymous Anonüümne said...

millal siis tita sündima peaks?minul tähtaeg kuu lõpus ja olen hoolega sinu blogisid lugenud ;) kirjutad hästi ja jätka siis samas vaimus :=O

6:58 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Nüüd ma vist avastasin ühe armsama blogi üldse. Sellised ilusate ja armsate perede blogisid on superkena lugeda ning ise unistada, et endalgi taoline tulevik. Muidugi vanuse poolest mul selleni veel üpris pikalt aega.
Ja kodu sättida on tõesti kena, kui selleks vahendid olemas. Tahan kaa... :)

8:08 PM  

Postita kommentaar

<< Home