laupäev, november 11, 2006

kuidas olla viimase peal rase ;)


Mõõtsin just oma vööümbermõõdu ära ja sain 112 cm. Ma olen täiesti kindel, et ma mitte kunagi enam ei suuda sellist mõõtu saavutada.... või muidu. Lisaks sellele vaatasin ma ennast täna istudes peeglist ja mulle tundus, et ma olen nagu Borati sõber ainult pingul ;)... ja see ei olnud just kõige nauditavam pilt.

Nii et järgmine kord kui ma rasedaks jään, kavatsen ma ainult 5 kilo juurde võtta ja olen väga ilus ja peenike rase!!!....järgmine kord :))))

Peale selle ei ole ma ju haige vaid ainult rase, aga sellest hoolimata ei ole mina isegi haigena söönud ära nii palju tabletee kui praegu. Isegi Ketlin ütleb juba telekast tuleva ravimireklaami peale, et emme rohud!
Ja mulle üldse ei meeldi mingit rohtu võtta... aga näed nüüd...
Paracetamol - algul peavalude ja nüüd seljanärvivalu vastu.
Rennie - minu lemmik - kõrvetsite vastu, millest ma ei enne ega ka pärast rasedust ei teadnud mitte midagi.
Magneesiumi tabletid - siis kui jalust nõrgaks võtab ;)
Selle aja jooksul on mul teisigi nii ennast kui meest rõõmustavaid karbikesi ja pudeleid olnud, aga kokkuvõte - ma ei ole ju üldsegi mitte haige :))))))

Kui nüüd tabletid ja hiiglaslikud mõõdud kõrvale jätta, siis jääb järgi veel hunnik laiskust ja mitte midagi teha tahtmist, mis väga selgelt koduses majapidamises silma torkab, aga noh.... ma pärast teen ja Kalle on ka viimasel ajal tubli olnu, kui ta kodus on ;)
Kusjuures täna ma pidin koristama :))))))))))))

PS: pilt on minu arust puhas petukaup, aga seda ju nimetatakse profitööks... Annika tegi ;)

1 Comments:

Blogger Anu said...

täitsa minu mõtted...:) k.a. see, et järgmise rasedusega ainult 5 kg juurde võtan:D

10:11 PM  

Postita kommentaar

<< Home