reede, november 24, 2006

sõbrad...

Vaatasin eile õhtul telekast sõpru. Ja mis ma näen... täpselt minu jaoks :))))
Kui siis Rachel teatas, et tänana väga, aga tema läheb täna sünnitama, siis ma juba muigasin... lähed, lähed.
Ja edasi vaadates oli juba päris lõbus ja tuli ikka väga tuttav ette. Mitte ainult ootamine, vaid ka kogu Racheli=minu käitumine. Kaasa arvatud isegi liiga kõvasti hingamine. Näiteks ükspäev me sõitsime autoga ja ma panin makki järjest kõvemini mängima, sest ma läksin jumala põlema, et kuidas saab nii kõvasti hingata. Täiesti absurde ju.... ma tunnen Kallet 8 aastat ja nüüd äkki hingab liiga kõvasti!

No autot ei või tema üldse juhtida, kui mina kõrval istun, siis on kphe mingi tüli platsis.
Ja ükspäev kui ta oli peaaegu terve päev kodus minu eest igasugu koduseid töid teinud ja siis korra maha istunud... mis te arvate, mis siis juhtus.... ma ütlesin, et mitte midagi sa ei tee..... mille peale ta tegi sellist Rossi nägu ja ütles, et on nüüd küll solvunud.

Et siis ... milleks ärritada draakonit, või mida see Phoebe ütleski....

Igatahes on seal väga hästi ühte väga rasedat naist iseloomustatud ;)

Täna siis on osa, ku Rachel sünnitama hakkab... aga täna nad vist ei jõua veel lõpuni, nii mul on ikka esmaspäevani aega :)))))

4 Comments:

Blogger Evelyn said...

"Sõbrad" on mu absoluutne lemmik, seal on teisigi elulisi asju väga tabavalt ja läbi huumori edasi antud. Ma ei mäletagi enam, mitu korda ma neid osi juba näinud olen. Vahepeal ma vaatan mõne mõttetu filmi ka ainult sellepärast lõpuni, et pärast "Sõpru" vaadata.
Sulle jõudu ja Kallele kannatust.

3:56 PM  
Blogger mmmandme said...

ma ootan huviga tulemusi, kas saad Racheliga koos pisikesega ühelepoole..;-))Edu!

5:18 PM  
Blogger maris said...

no täna saab siis näha. kuigi ma ise loodan, et käite homme kukupais ära ja siis lähete sünnitama, kuna leevikesele seal ilma ketlinita ei meeldi.

10:21 PM  
Blogger maris said...

no täna saab siis näha. kuigi ma ise loodan, et käite homme kukupais ära ja siis lähete sünnitama, kuna leevikesele seal ilma ketlinita ei meeldi.

10:21 PM  

Postita kommentaar

<< Home