esmaspäev, aprill 03, 2006

T-särgid


Pärast seda kui ma olen kätte saanud kõrgharidse õmblemises :))), arvan ma et riided on täiesti ebaolulised asjad inimese elus!

Ma käin poes ja vaatan ja tunnen, et mille jaoks mul küll seda vaja on. Nii siis piisab mulle täiesti ainult teksadest ja T-särkidest. Kuna meil kahjuks siin see suusailm ei taha kuidagi lõppeda, ei piisa küll ainult nendest, aga see selleks.
Nii et kui ma siis endale midagi poest ostan, siis raske arvata mida :). Teine põhjus on loomulikult ka see, et teksad ja t-särgid on ka ainukesed asjad, mida mina leian, et pole mõtet ise õmmelda. Iga teise asjaga ma vaatan poes hinda, arvutan ja leian, et kuna ma ise selle 100 korda odavamalt teeks, siis ma seda praegu ei osta. Loomulikult jääb mul see asi ka ise tegemata ja ega siis elu sellest seisma ei jää.

Kalle jälle käib firma-töötajaid lõbustamas just siis, kui need on omale uued t-särgid teinud. Nii ta saabubki terve suvi igal pühapäeval koju uues särgiga.
Ma ükskord lugesin, et üks 100 t-särki peaks tal kohe kindlasti olema ....

Ja nüüd siis Ketlin. Tema omale neid veel ise ei vali, aga väikese näidiskollektsiooni pani Kalle oma ameerika reisil talle kokku küll. Ketlin ise ei arvanud neist veel midagi, aga küll tal suvel on hea meel :))))

1 Comments:

Blogger mmmandme said...

Me läheme kolmapäeval Lätti-vaatame kas seal ka midagi vahvat leidub, siis saab Messu ka ehk midagi väljamaalt ;-)),tal endal muidugi veel savi, mis tal seljas on, pea asi et jala alla ei jää ja liiga lohva ei ole ;-))

2:26 PM  

Postita kommentaar

<< Home