esmaspäev, märts 20, 2006

kuidas soetada kevadkollektsioon :)


Mina loen ka perekooli, mitte nii palju kui 2 aastat tagasi, kui sai seal ikka päevas kümme korda käidud, aga vahel ikka. Siis ma lähen seal kanade peale närvi ja elan msn-is sellel kellegile välja :))))

Näiteks ükspäev ma sain teada, et mul lapsele kevadkollektsioon ostmata. Ma ei tea, mis nüüd saab, sest kaubanduses pidavat kõik otsas olema ja kummiga asju ei ole ju lapsele hea panna ja kui need riided veel ise ei hinga ka, siis ma ei tea.... mu laps istub kevade toas :))))))

Aga tegelikult on asi nii. Suured rahad - suured ostud, väiksed rahad - väiksed ostud. Ja osturõõm on ikka sama suur. Nii ma siis käingi nüüd mööda second hande ja toon siia koju suure rõõmuga odavaid asju. Ostan natuke suuremaid asju, panen kappi ja unustan :))).... ok alati ei unusta ka...
Nii ma siis läksingi kappi Ketlini kevadkollektsiooni otsima. Ja mis välja tuli, ta polegi veel nii suureks kasvanud. Ega siis pole muud teha, kui minna 10 krooni eest talle vahekollektsioon osta :)))

Pildi peal olevad riided on modelli seljas ja anti pärast pildistamist poodi tagasi :)

2 Comments:

Blogger Anu said...

Ma olen enamuse lasteasju kaltsukast saanud. Ja kuna mu meheõde ise ühte peab, siis vanad riided anname ka sinna, mis vähegi korralikud on. Tallinnas on Jannseni kaltsukas mul üks lemmikuid ja lasteasju on kõige rohkem Õismäel. Kahjuks hakkavad lapsed juba sellese ikka jõudma, kus kaltsuka-valik üha väiksemaks jääb, kuni 2. eluaastani on valik kõige suurem.
Üldiselt, krt, mul vist ka kollektsioon järgmiseks talveks ostmata:))) Tahtsin kevadiste alede ajal uued kombekad valmis osta, aga vist olen juba hiljaks jäänud...

10:29 AM  
Blogger mmmandme said...

Mina üritan hetkel hoopis ise midagi välja mõelda, sest mul ei ole aega teiste emmedega võidu joosta! ;-))

10:22 PM  

Postita kommentaar

<< Home