neljapäev, märts 30, 2006

uus K


Kui juba lapsed, siis mitu. Nii ma olen alati mõelnud. Kuna ma aga alustamisega nii kaua venitasin, siis ei ole siin juba midagi pikalt mõleda..... et nooo, näiteks teeme järgmise, siis kui Ketlin 3 aastaseks saab. Mõtlesin küll, et järgmine võiks nüüd kevadel sündida, aga Kalle arvas, et ega see titetegu mingi käkitegu ei ole :)
Ja nii me siis vaatasime/proovisime.....

Ja võiks öelda, et töö kiire ja korralik :)... Mina ka ei arvanud, et see asi nüüd nii lihtsalt käib. Mäletan, et rääkisin veel sõbrannadele, et kui nüüd tahta, siis peaks täna asjale tõsisemalt mõtlema hakata.

Aga rõõmu kõrval on ka paras segadus. Ma ju tean täpselt, mis nüüd edasi saab. Mis tunne mul on ja milline ma poole aasta päeast välja võin näha :)
Kui ma siis vaatan Ketlinit, ei suuda jälle ära oodata, et selliseid siin majas rohkem ringi jookseks.



mitteametlik tõestusmaterjal :)

14 Comments:

Blogger Krentu said...

no minule on see rõõmus uudis küll juba paar päeva tagasi teatavaks tehtud aga ikka kisub pisara välja... nii tohutult armas ja ma nii ootan!
mul tuli meelde selline asi, et kui minu vanaema käis esimest korda Maibriti vaatamas, siis ta vaatas ja vaatas teda, ohkas ja ütles, et kahju et mina enam lapsi ei saa... ta on 85 :) nii et meil veab :)

9:01 PM  
Blogger mmmandme said...

Oi palju palju õnne teie perele! Nii armas uudis! Minagi siin mõlgutan et millal....plaan on meil paigas, aga aina tihemini tunnen, et võiks juba täna uut väikest imearmsakest kätel hoida.
Teile edu ja suurt peagi saabuvat rõõmu!

10:54 PM  
Blogger Anu said...

Hoo, lahe!!! Palju õnne! Kas siis detsembrilaps taas sündimas? Mul nagu meelde jäänud, et Ketlini sünna 8.12?

11:22 AM  
Blogger maris said...

ma enda arust viskasin jube hea nalja, et pildista aga test üles ja pane blogisse. aga näed, tegigi ära. edaspidi olen ettevaatlikum oma naljadega.....

1:42 PM  
Blogger Marje said...

See on nädalana nael;) Meie rõõmustame koos teie ja teiste kaasaelajatega. Maa tuleb täita lastega....aaaa...:)

3:14 PM  
Anonymous Anonüümne said...

...miks on nii, et kui uutest Imedest(Loe:lastest) kuuled, siis ei saa enam sellelt üldse mõtteid...igatahes K-d!Hea et teie ei tunne seda, kui palju ma täna teist mõelnud olen ja seda nüüdsest teen.Olge mureta, Krista kõht läheb suureks ja tema olemine raskeks, aga see, kui mina teie peale mõtlen, ei ole teile raske!!!

3:52 PM  
Blogger ingrid said...

mmmõnus värk..

4:30 PM  
Blogger L said...

Oi kui tore - palju onne! Loodan, et meil teine kord ka kiiremini laheb kui esimene :)

6:59 PM  
Blogger Terje said...

Palju õnne sulle,
Kui ma mõtlen enda kolmandale - ei julenud ma iseendale ega veel vähem teistele tunnistada, et asjad nii kaugel on. Ja hirm oli õnnega segi. Nüüd hirmu enam muidugi pole, ainult õnn on jäänud.

10:54 PM  
Blogger krista said...

tänan kõiki õnnitlejaid ja hoiame siis kõik koos meile pöialt :)

10:44 AM  
Blogger Ingrid said...

veebibeebi :-)

5:39 PM  
Blogger mermaid said...

Vahva uudis!!
Palju 6nne teie perele!

7:56 PM  
Anonymous Anonüümne said...

nüüd peaks ist pealkirja muutma: "mina ja mu suur pere" :P
õnne igastahes!

9:29 PM  
Blogger Liisapereema said...

Liisapere ka õnnitleb sajaga!

Anna nüüd palun järjest ikka teada, kuidas läheb. Rohkem detaile!

10:45 PM  

Postita kommentaar

<< Home