reede, märts 31, 2006

Kalle lill


ühes filmis oli selline koht, kus õnnetu näoga mees, koer rihma otsas, seisab lillepoes ja räägib - ausõna ma tegin kõik, aga ma ei tea mis tal juhtus, palun öelge, et see ei ole minu süü....muidu ei saa ma mitte kunagi enam seksida....
Küsimus oli siis selles, et mehele öeldi, et kui ta ostab endale potilille ja järgmine aasta võtab endale koera ning kui nad mõlemad on 2 aasta pärast veel elus. Vot siis võib ta hakata inimsuhte peale mõtlema.

Kui meil siis oli ükskord Kallega raske aeg, ostsin mina talle ka potilille ja ütlesin, et kui see nüüd sinu käes ellu jääb, siis ma usun sind et sa ka meie 3 lapse eest hoolitseda suudad :))))

Nüüd on igatahes nii armas vaadata kuidas ta juba 3 aastat vähemalt selle lille eest ilusti hoolitseb ja lill isegi õitseb tal ning vähemalt kaks korda suuremaks kasvanud on.

1 Comments:

Blogger mmmandme said...

Mina olin, olen veel tänagi laisk lillede kastja. Kuigi püüan end parandada. Mul oli lill keskkooli ajast, nimelt ühikast võtsin suure lille küljest väikese lehekese ja seda ma paitasin ja toitsin kuni tänaseni, nii 10 aastat. Aga kahjuks ei olnud temas elujõudu ja ma otsustasin ta ..., samas lillede üle on mul alati suuur heameel!

5:21 PM  

Postita kommentaar

<< Home