teisipäev, märts 21, 2006

mõtetelugejaks


Ma mäletan, et siis kui ma veel aktviiselt naisteajakirju lugesin, siis kirjutati seal tihti sellest, kuidas mõista mehi või kuidas ikka mehed naistest aru ei saa. Alles nüüd ma saan aru, et sellised mured vaevad inimesi kellel ei ole lapsi.

Kui sa saad endale lapse, siis samas võib öelda, et sulle antakse üks suur mõistatus. Miks ta nutab .... kas ta tahab seda.... ei ta ei taha seda.... miks ta seda nüüd ei taha..... mis tal viga on.... miks ta selline on.... miks ta nii teeb.....
Loomulikult ma võingi siia neid küsimusi esitama jäädagi ja neid ma esitangi ju peaaegu iga päev :)))..... ja nüüd ma tean kui kaua.... elulõpuni ;).... ainult selle vahega vist, et kui minu lapsed lapsed saavad, siis nad tulevad äkki minu käest küsima ;)

Näiteks eile. Suure norimise peale, sai siis Ketlin endale shokolladi karbi, kus üks komm sees oli. Ausõna oli ;)..... Suure rõõmuga sõi ta selle kommi ära ja vot edasi ma ei saanudki aru, mis siis viga on.
Kas see komm ei olnudki hea?
Kas see komm ei olnud piisavalt suur?
Kas neid komme peaks tegelikult seal karbis rohkem olema?

Istus seal nägu shokolaadi täis nagu hunnik õnnetust....

5 Comments:

Blogger Krentu said...

Appi, andsidki lapsele šokolaadi??? okei okei, ootame viis kuud ära ja vaatame mis ma siis räägin :)

4:25 PM  
Blogger Anu said...

äkki ta sai aru, et suu must on, käed kindlasti olid ka. selles vanuses on nad suured puhtusefriigid.

7:18 PM  
Blogger mmmandme said...

tal hakkas lihtsalt kommist kahju! ;-)

10:18 PM  
Blogger Marje said...

liiga kiiresti sai otsa;)

1:35 PM  
Blogger Ingrid said...

Mina pakun, et ta tahtis veel.
Meil on näiteks kassiga nii, et sööb mõne asja kiiresti ära ja siis hakkab taldriku peale kraapima. Kraapima hakkab ka teinekord siis, kui taldrikus alles toit on. Oleme siis kolme aasta jooksul järeldusele jõudnud, et küllap talle mõnikord toit ei maitse ja teinekord jällegi on kurb, et hea toit otsa sai. :-)

10:30 PM  

Postita kommentaar

<< Home