neljapäev, märts 30, 2006

minu shokolaadinõrkus


Üle pika aja jõudis minu lemmikshokolaad jälle minuni. mmmmmmmmmmmmmmmmmmm Kohe ei raatsigi kõike korraga ära süüa, aga kuidas sa ennast ikka pidurdad.

Esimest korda saksamaa shokolaadidega puutusin ma kokku keskkoolis. Meile saadeti kooli abipakikesi ja alati oli seal peale suhkru ja jahu veel shokolaadi ka. Sellel ajal kui meil ainult Annekese shokolaadi saada oli, oli rosinate ja pähklitega shokolaad midagi imelist.
Kui ma siis peale keskkoli Saksamaale lapsehoidjaks läksin, oli igapäevane shokolaadide testimine täiesti loomulik asi. Kuni ma siis leidsingi selle - Milka jogurti shokolaadi.
Ma mäletan kuidas ma teadsin täpselt, kust seda kõige odavamalt saada ja ma ausõna sõin igapäev vähemalt ühe tahvli ära.
Aastaid hiljem sattusin ma suveks jälle Saksmaale tööle. Ja ei ole raske arvata, millega ma oma päevi alustasin. Voodis shokolaadi söömisega. Siis oli veel asi hullem. Mul oli igaks päevaks 2 tahvlit. 1 hommikul ja teine õhtuks.... Mõnikord said kahjuks mõlemad lõunaks juba otsa.

Aga ma ütlen, et jumal tänatud, et seda shokolaadi meil ei müüda. Sest 2 tahvlit päevas ei ole mitte hea süüa. Nüüd siis piirdubki minu shokolaadi nautimine kellegi lennujaamast kaasa tooduga. Ega ma eriti ei telli ka, aga kui keegi just otse Saksmaalt ei helista ja ei küsi, et mis sulle tuua :))))

Nüüd on mul siis veel 2 tahvlit alles ............. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2 Comments:

Blogger Marje said...

A mulle just meeldibki tavaline piimashokolaad, ilma pähklite ja muude jamadeta..näiteks siis Anneke, kuigi viimasel ajal läheb väga hästi Karl fazer, sest seal vähem kaloreid:D kuigi jah... kui arvestada neid koguseid, mis sisse lähevad, siis ei ole vist eriti vahet...

3:11 PM  
Blogger ingrid said...

oh kas tõesti selles karl fazeris on vähem kaloreid??? ma ei teadnudki. mis ma siis üldse mingit nõmedat makarontsikut söön, parem söön soksi, mis maitseb jube hästi ja annab vähe kaloreid...järelikult või mis?

4:36 PM  

Postita kommentaar

<< Home