esmaspäev, aprill 03, 2006

kuum ai-ai


Ketlinil on uus oskus! Puhumine. Tegelt ma ei teagi kui uus see on, aga pärast ei mäleta ma ammugi, kui ma nüüd kohe kirja ei pane.
Kui ma nüüd täpselt meenutan, siis 2 kuud oskab ta tegelt juba puhuda, aga ma pole enne teda puhumas pildistanud.

Puhumist kasutatab ta kõige rohkem söögi juures. Kui ta juba paar korda oli kuuma toidu endale suhu ahnitsenud, muutus ta väga ettevaatlikuks ja lausele - kuum ai-ai - on ta valmis kohe puhuma. Puhub ta isegi ilma lauseta ja näiteks jogurti lusika peale. Aga parem karta kui kahetseda.

Puhub ta seebimulle ka. Loovustunnis oli meil ükskord seebimullide tegemiseks kärbsepiits. Selline plastmassist ja 100 auguga ja kui seda siis seebivees lobistasid ja puhusid, siis tuli sealt 1000 mulli vähemalt. See oli üks väga lahe mäng.
Vannis puhub ta oma vannivahtu, mis selle tulemusena vaht vannist kuhugi ära kaob :)
Ja ükspäev voodipesu vahetuse ajal puhusime koos padjasulgi.

1 Comments:

Blogger maris said...

leevike ka puhub söögi peale ja minu kohvitassi puhub ka.

2:31 PM  

Postita kommentaar

<< Home