reede, märts 10, 2006

kuidas sõita?



Ükskord ammu läksin ma autopoodi tööle. Autodest ei teadnud ma midagi, aga autopoes ei saa ju ometi töötada keegi, kes isegi kahel mudelil vahet ei tee. Nii ma siis tutuvsingi asjaga ja mida rohkem ma tutvusin, seda kindlamaks mulle sai, et mina tahan ka omale autot. Hinnakirja vaadates sain ma muidugi aru, et uue auto ostmiseks pean ma vähemalt 3 aastat töötama nii, et mitte ühtegi krooni ära ei kuluta. Kuskilt kilekotiga raha, nagu sellel ajal autoostjad ringi käisid, mul ka võtta ei olnud. Nii jäi see plaan esialgu katki.

Kui ühel päeval läks lahti meeletu liisimine. Kõik hakkasid korraga liisima. Uusi autosid, vanu autosid. Ja autopoes sai eesmärgiks - igale töötajal oma liising. Mina vaatasin ka omale auto välja. 3 aastat vana ja varsti pidi liisingust tagasi tulema. st. keegi liisis autot 3 aastat ja äkki ta tahab nüüd jälle utt autot liisima hakata. Hoidsin 3 kuud pöialt ja oligi mul auto käes. Oma esimene auto. See oli enne Kallet :)))
Kui ma Kallega tuttavaks sain, oli ka Kalle omale just auto liisinud. Ma mäletan, et Kalle eelmine pruut oli veel Kallet hoiatanud, et vaata ette, äkki see uus tüdruk on ainult sinu liisitud auto pärast sinuga. Aga mul oli ju oma liising :)

Ükspäev tahtis Kalle endale uut autot osta ja ühe auto pidime ära müüma. Minu esimene auto oli kõige vanem ja tema jäi kaotajaks. Mina sain Kalle auto omale ja Kalle uue.



Nüüd tärkas ka Kalles autoinimene ja kui ta nägi tänava peal ühte vana autot, siis oli tal seda kohe kindlasti vaja. Nii tuli meie perre vana auto. See auto on meil rekvisiit ja käib Kallega koos tööl. Mõnikord pulmas ja mõnikord maffia peol.
Vahepeal oli meil veel põrnikas ja kuskil seisab veel üks vana mosse ka. Kalle aga kahjuks ei oska autodega muud teha kui sõita ja nii kui auto seisma jääb on asi mutt.

Nii kuulub ka alati meie perre koos autodega ka auto parandaja. Kalles kohe ei ole seda putitaja soont. Aga see ei takista tal unistamast. Millist auto ta nüüd kohe jälle ostab ja millist autot tal kohe hädasti vaja läheb jne.
Sellist autot meie peres veel ei ole.... aga mine tea.