reede, märts 10, 2006

kuidas Ketlin meie voodist välja kolis


Kui ma rase olin, siis ma teadsin täiesti kindlalt, et meie laps hakkab oma voodis magama. Selleks ajaks olin ma juba piisavalt palju lugenud selle kohta, kui raske on pärast last oma voodisse magama saada.
Õmblesin kõik voodipehmendused ja voodilinad ja tekikotid. Ostsin 2 erinevat tekki. jne.
Kõik minu plaanid kukkusid kokku tund aega pärast Ketlini sündi. Meid kärutati peretuppa suurde voodisse, pandi mõlemad kõrvuti pikali ja öeldi - sööge!
Ja siis jäi Ketlin magama, loomulikult! Ja kuidas ma seda tund aega vana last nüüd kuskile tõstma hakkan, ärkab veel üles ja hakkab nutma ja mis ma siis veel teen.

Samas sai koguaeg silmanurgast piiluda ja käega katsuda, et kas ikka hingab. Kalle ka midagi öelda ei osanud, sest tema ei saanudki aru, et see plastmassist käru, mis asjade kuhila all oli, on tegelikult lapsevoodi.

Koju tulles tundus juba täitsa normaalne, et laps meie voodis magab. Nii ta siis sinna jäigi. Algul oli tal eraldi oma väike lina, millega ma siis teda mööda voodit lohistasin, olenevalt kummalt poolt ta süüa tahtis. Sellest kasvas ta varsti välja. Siis tuli voodi tema jaoks madalamale lasta :))) st. üks madrats voodilt ära võtta ja jalad alt ära kruvida. Et äkki ta kukub maha ja siis ta saab haiget.

Kuna ta aga maha ei kukkunud, siis varsti panime jälle madratsi tagasi :). Ja vaikselt hakkasime plaani pidama, tema ümberkolimisele. Teised lapsed ju kõik magavad oma voodis!
Esimeseks tähtajaks võtsime imetamise lõpetamise. Lõpetasin ära, aga Ketlin magas ikka meie voodis. Ma arvan, et ta ise mõtles, et huvitav kui kaua need ema ja isa tema voodis magada kavatsevad.

Ja siis eile õhtul vaatasin seda Ketlini voodit ja mõtlesin, et miks mitte proovida.
Kruvisin ühe külje ära ja lükkasin voodi meie voodi kõrvale. Ketlini madratsi äär oli natukene meie omast madalam, mis oligi väga hea.Otsisin talle väiksed padjad ja Ketlin sai oma pesa.
Nii me siis õhtul lugesime kolmekesi kõik koos ajakirju, igaüks oma pesas. Aga kui tule ära kustutasime, siis ronis ta ikka igaks juhuks minu kaissu.

Kui Ketlin oli magama jäänud, siis ma proovisin ta oma voodisse tõsta ja ta ei ärganudki üles. Niimoodi ta siis magaski hommikuni välja. Isegi tekk oli tal hommikul ilusti peal. Hommikul kui üles ärkas tegi Kallele oma serva tagant kukuuu.

Äkki talle meeldibki oma voodis magada?

4 Comments:

Blogger maris said...

novot seda ma rääkisingi. see ilmaküljeta variant on nagu see hundidsöönudlambadterved. et laps arvab, et magab sinu kaisus, kuna ta on ju täpselt seal kõrval ja sina arvad, et ta magab oma voodis kuna ta ju magab oma voodis.
meil algusest peale nii olnud ja saan alati uhkelt öelda: leevike magab oma voodis.

5:47 PM  
Blogger mmmandme said...

LAHE! Ja Meie üllatus oli täna hommikul samuti suur, kui märkasime - Meriliis seisab püsti oma voodis ja püüab märku anda, et nüüd lõpuks on hommik ja äkki nüüd võtaksite mind enda juurde mängima!? Väga lahe! Olin täitsa üllatunud, et täna öösel magas ta esimest korda kogu öö oma voodis, ja voodil on olemas kõik neli piiret! Loodan, et asi nii ka jätkub!

10:01 AM  
Blogger Marje said...

Oma lapse pealt võin öelda, et tegelikult lastele meeldib oma voodis magada, nad lihtsalt on vanemate laiskuse ohvrid, kuni halb harjumus ka nemad endasse haarab...

10:48 PM  
Blogger Anu said...

Aah, mis halb harjumus see ikka on, kena roosa nohisev titt kaisus:))
Mul on mõlemad beebina kaisus maganud ja nii pooleaastasena umbes hakanud oma voodis magama, vähemalt osaliselt, viimase õhtuse ja esimese hommikuse söögikorra vahel. Teise lapsega kusjuures on kõik palju lihtsam kui esimesega, ka oma voodis magamise koha pealt.

9:16 AM  

Postita kommentaar

<< Home