reede, märts 03, 2006

kuidas Kalle mänge välja mõtleb


Kalle töö on teha nii, et inimesed oma vaba aega lõbusalt veedaksid. Kõige õnnelikum on ta siis, kui peolõpus inimesed tulevad teda õnnelike nägudega patsutama.
Mina siis alati küsin ta käest, et noh kas tulid patsutama ja kas nalja ka sai?

Tavaliselt sai, mis naljaks oli on tal aga tavaliselt raske seletada. Ta ise täpselt enam ei mäleta, mis või kes oli naljakas.
Selleks, et nalja saaks, teeb Kalle tööd. Kalle arvab, et nalja peaksid inimesed ise tegema ja selle jaoks mõtleb ta igasugu mänge välja. Vähemalt nii ta ütleb, kui oma kabinetti läheb ;)

Tegelikult ta oma kabinetti ei lähe. Tegelikult saavad nad poistega kokku, istuvad oma rekvesiidi laos ja mõtlevad siis kambaga koos. Ja neid mänge tuleb... ooiii kui palju neil mõelda. Sest inimesed on nii erinevad ja kõik kõiki mänge ei mängi. Ja neid mänge on need inimesed juba mänginud. Ja seda, et inimesed hakkaks pirtsutama nad küll ei tahaks. Sellepärast on nad enda suhtes suhteliselt kriitilised.

Ohh ma mõtlsein laheda mängu.... ei ma arvan, et see ikka ei lähe.... ma ei tea... kas ma hakkangi rääkima´... ahh ma parem ei räägi.... võtame midagi muud.... kas selle nööriga saaks midagi teha... aga nii.... aga kui oleks 2 nööri.... ei kaela ümber vist ei või panna....aga kui paneks lõdvalt.... aga see kott... seda ka ei või kaela ümber panna.... aga see ei ulatugi ümber... aga pähe.... loll oled või...

Lõpuks nad tavaliselt mõtlevad midagi välja või siis ei mõtle ka;)

1 Comments:

Blogger Marje said...

kas inimesed on tõesti nõus kinniseotud pingviine mängima?

11:22 PM  

Postita kommentaar

<< Home