neljapäev, märts 02, 2006

kuidas ma sisekujundan



raha võib saada mitut moodi. Mõni inimene käib tööl, teine ostab loteriipileteid. Mina võidan kauni kodu peaauhinna. Vähemasti nii ma arvan... juba 8 aastat :)))

Nii kaua kui ma mäletan olen ma alati imetelenud ilusaid kodusid, ostnud kõik võimalikke ajakirju ja raamatuid. Just käisin ja lugesin üle. meil on kodus 35 rohekm või vähem koduraamatut. :)))) Mul on tellitud Kodu ja Aed, Kodukiri ja just tellisin ka Ruumi. Kui ma Saksamaal elasin, ostsin igakuu mõne ajakirja ja tassisin koju ka paar paksu raamatut. Täitsa hull onjuu.
Peale selle olen ma käinud veel sisekujunduse kursusel.



Et miks ma siis ei ole veel võitnud :)))Sellepärast, et ma ei ole mitte kunagi ühtegi pilti võistlusele saatnud :).
Ei ole ikka veel kodu nii valmis kui võiks ja midagi on ikka veel puudu ja kui selle asja veel korda saaks, siis võiks juba saata. Peale selle, iga aasta kui keegi võidab, on tal millegi pärast just selline sein või põrand nagu meil :(. Ja järgmine aasta ei ole ju mõtet mul sinna siis hüppama minna.
Nagu see kodukirja zürii liige ütles, et kui ta veel ühtesid singerimasina jalgasid näeb, siis need kodud langevad juba sellepärast välja :)))
Meil ei ole küll singeri masinat, aga telliskivi sein on küll... mis põhimõtteliselt teeb sama välja :)

Nii ma siis siin elangi, võidaks võistluse, ei peaks tööd tegema ega viking lotot ostma, aga ei võida, kui kõik ei ole veel valmis ja pilte ei saada :)

1 Comments:

Blogger Andres5 said...

Näiteks see raamitud elektrikilp ei ole just päris originaalne idee.

Edu saavutamiseks on kaks võimalust.
1) Jäljenda teisi ja lisada sinna nn oma rosin
2) Olla ise originaalne.

Krista - vaja on rohkem loomingulisust!

Kui sa kõik oma enda ideed ellu viid, siis võidad ka kindlasti kaunima kodu auhinna.

5:27 PM  

Postita kommentaar

<< Home