kolmapäev, märts 08, 2006

kuidas Ketlin suureks kasvas


Üleeile hommikul ärkas Ketlin üles ja otsustas, et ta on nüüd suur tüdruk. Kõigepealt luges ta ette kõik sõnad mida ta oskab. näiteks emme ....mii-mii... nämm-nämm... õue... tadaaa.
Iga normaalne inimene saab ju aru,et - ema, ma lähen nüüd söön ja siis lähen õue mängida nii et näeme hiljem.
aga nii suur ta veel ei ole, et toaukse ise lahti teha oskaks, nii et seekord kiilus meil seal kinni.

Läksime siis koos trepist alla vannituppa. Minul tuleb ainult vesi jooksma panna, kui Ketlin juba riideid seljas ära hakkab võtma. Kah tubli ja arusaadav tegevus!

Ja siis hommikusöök. Kui ma olen laisk, siis me sööme krõbinaid. Ja need saavad ka palju kiiremini valmis, kui puder.
Ja suur tüdruk sööb ise. Võttis mult lusika käest ära ja hakkas ise sööma. ütleks et esimese korra kohta päris paljutõotav.

Lõuna söögi ajaks olin ma nii palju suutnud suure tüdrukuga juba harjuda, et sain mõned pildid ka.

1 Comments:

Blogger Marje said...

Ma ikka tihti peale imestan, et kuidas see aeg ikka lendab, et lapsed meil nii suureks kasvavad nii kiiresti

9:52 AM  

Postita kommentaar

<< Home