neljapäev, märts 02, 2006

kuidas selle pildiga niimoodi juhtus


Ega ma täpselt enam ei mäletagi kellel ja kust see mõte tuli, aga ükspäeva olime me neljakesi Ingiridi tuttava juures fotostuudios pilti tegemas.
Üksi ja kehekesi ja kolmekesi ja neljakesi. Ühtedes riietes ja teistes riietes.
Ma arvan, et mõte, kinkida pildid Evelile pulmadeks, tuli pärast pildistamist, aga ma ei ole ka enam kindel. Igatahes oli meil nii raske leida Evelile vabandusi, et miks neid pilte IKKA VEEL kätte ei saa :)
Aga meil oli juba ilusad plaanid tehtud. Et Ühe pildi paneme raami sisse ja ülejäänud albumisse. Niimodi jõudis see pilt esimesena Eveli pulmakingituseks.
Aasta hiljem oma pulmapäeval kingitusi avades leidsin ma juba tuttava pildi raami seest.
Eelmine kevad, kui lähenemas olid Ingridi pulmad, oli meil ju juba teada, mida kinkima peab. Aga nüüd tuli väga selgelt välja see, kuidas on ülesanded sõbrannade vahel vaikimisi jaotatud. Ingird oli koguaeg see tubli olnud, kes kõik kingitused ostab ja pakib ja kohale toimetab. Nüüd järsku oli kaos. Keegi ei teadnud, et mis ja kus ja kuidas.
Ja nüüd ma isegi ei mäleta, kas me jõudisme selle pildiga pulma või mitte. Minu arust mitte :))))
Aga ega me ei andnud alla. Mis siis, et ilma Ingiridita, aga see pilt, ilusti raami seas, on Ingridil kodus nüüd olemas.
Meie aga ootame Helena pulmasid, et siis teda üllatada :)

1 Comments:

Blogger Ingrid said...

Meenutan siis ka veidi.
Idee kinkida Evelile lisaks ühele pildile raamis album ülejäänud piltidega tuli TÕSISELT viimasel minutil. Pulmapäeval tormasin töölt varem ära, sain pildid kätte (raam ja album olid vist kodus ootamas), kiiresti veel lilleõied. Vihma kallas nagu oavarrest. Pildid said albumisse enam vähem paralleelselt piduriideid selga pannes :-)
....
Ja kui kirikuuksed värske noorpaari ees lahti läksid, paistis ilus päike!

3:31 PM  

Postita kommentaar

<< Home