reede, märts 17, 2006

wodoo värk

  Posted by Picasa

Mina muidu mingit wodoo ja selgeltnägijate värki ei usu. Aga eile juhtus selline asi. Käisime sõprade perel külas ja seal oli parasjagu ka vanaisa käimas. Istusime siis ilusti ümber laua, nagu ikka ja vanaisa hakkas arutlema, et ei tea kas ta seda ikka süüa tohib või seda juua tohib. Ja ütles siis, et tema võtab oma pendli välja ja kontrollib. Oligi tal siis niidi otsa kivi pandud ja kõigutas seda kord veini klaasi, kord õllepudeli kohal. Viina juua ei võinud! Veini ka mitte.... aga vot õlut lubas pendel juua.
Vaatasime siis teda niimoodi skeptiliselt, et ahha jaa jaahhh .... õlut tohib juua.
Vanaisa ilusti seletas veel, et ja näe, sinu organism alateadlikult valib, mida võib süüa ja mida mitte...
meie jälle ahhaa ja jaaahhhh
No aga kaua sa ahhitad. Nii ma siis ütlesingi, et mina seda asja ei usu! Mille peale vanaisa soovitas ise järgi proovida. Proovisime. Panin siis sõrmusele nööri taha, ajasin kõik paha küünla tule peale sõrmusest välja ja sain endale ette paberilehe, kuhu peale oli läbi joonistatud ring tehtud. Pidin siis pendli käest küsima, et mis on jah ja mis on ei. See tähendab, siis mismoodi mul pendel jah-i peale liikuma hakkab.
Ja ta hakkaski liikuma. Noh ega ma siis ikka veel ei uskunud. Proovisin siis ka erinevaid asju, et mis ta nende peale ütleb. Punase veini ja õlle kiitis heaks, viina mitte. Just ära söödud jäätise laitis maha, aga õun, apelsin ja suhkur sobisid küll.
Kusjuures pendeldasin nende asjade kohal ikka mitu korda, et olla kindel.
Natukese aja pärast olid kõik ümber laua ja kõigutasid väärteset söögi/joogi kohal.

Mis kindel, et ega ma ikka ju ei uskunud.... mis siis et veini kohal mul pendel suuri ringe tegi ja viina kohal edasi-tagasi kõikus. Kusjuures, ei oleks mul ju mõtet seda juttu kirjutada, kui ma oleks seda ise teadlikult kõigutanud. Mismoodi see asi ja miks ta liikuma hakkas ma ka seletada ei oska.

Aga ega ma ei olnud seal ainuke mitteuskuja. Tanel käis ja muudkui tõestas, et temal ei juhtu midagi ja ei juhtunudki. Tõi aga erinevaid pendleid ja vehkis nendega mööda tuba ringi. Vanaisa seletas seda kehvade peovooludega ja protestiga :))))

Kokkuvõte: mina nüüd ka ei tea, kas uskuda wodooo värki või mitte. Aga noh,oletame, et ma usun. Kõigutan seda koogitüki kohal ja see ütleb mulle ei. Vot nüüd huvitaks mind see, mis vägi takistaks mul seda kooki söömast, sest ma tean ju ilma pendeldamatagi, et seda koogitükki ei tasuks süüa :). Samas õlu mulle kohe üldse ei meeldi, aga eile pendeldati mulle see küll väga sobilikuks joogiks.

4 Comments:

Blogger Kajakas said...

biovoolud vast ikka :D

Aga selles pendeldamises midagi siiski on.
Skeptiline olen aga ikkagi selles suhtes, et ega igaüks nüüd küll pädevalt pendeldada ei suuda. Sellest tuleks osata oma enda alateadvus ja ma ei tea veel mis välja lülitada. Mina seda ei suuda.

4:55 PM  
Blogger Andres5 said...

See on teaduslikult tõestatud , et inimese keha reageerib mõeldes konkreetsele toidule. Kas toit meeldiv või meeldib väljendub otseselt lihaste toonuses. Sealt võib see kanduda ka pendlile.

Pendeldamine aga on omaette maailm ja ega seda niisama välja mõelud ei ole. Peab vist tõepõhi taga olema.

10:05 AM  
Blogger maris said...

on ikka tõepõhi muidugi. aga eks tipi tudengil on sellist asja raske mõista, kui valemeid ei ole ja võrrandit teha ei saa.

1:19 PM  
Blogger Marje said...

mina küll usun... sa peaks mulle ka õpetama seda pendeldamist.. sa nüüd ju proff juba;)

1:09 PM  

Postita kommentaar

<< Home