esmaspäev, veebruar 27, 2006

kuidas neli?

4 töökohta:

* kasvataja abi
* juriidilise osakonna spetsialist
* müügisekretär
* juht

4 filmi, mida ikka uuesti ja uuesti vaataksin:
(petuga pooleks, kõik filmid kus nad mängivad)

* Mel Gibson
* Russell Crowe
* Tom Hanks
* Meg Ryan

4 kohta, kus ma olen elanud:

* Õismäel
* Saksamaal
* Nõmmel
* Nõmmel ühes teises tänavas :)

4 teleseriaali, mis meeldivad

* CSI
* CSI Miami
* hetke kõige popim naistekas :))))
* Vaprad ja ilusad - vaatamise staazi 15 aastat :)

4 websaiti, mida iga päev külastan:

* eestifoto
* perekool
* fotodiip
* sõbrad ja muu igapäevane lugemine

4 kohta, kus olen käinud puhkamas:

* Kreekas
* Itaalias
* Prantsusmaal
* Singapuris

4 lemmiktoitu:

* Krinsli tehtud kräsupeakook
* kõik söögid, mida Dave Benton teeb
* Eveli tehtud fetajuustu-köögivilja pirukas
* ema tehtud kartulisalat

4 kohta, kus praegu tahaksin olla:

* spas massaazi laual
* kärbsena profifotograafi õlal
* Itaalia mägikohvikus kakaod joomas
* Vahemeres sõpradega jahi peal

4 blogijat, kes veel võiksid neljast asjast kirjutada:

* Maris
* Marje
* Ingrid
* Merike

3 Comments:

Blogger ingrid said...

aa kuskohast sul see neli tuli? kas ketlinil on nüüdseks neli hammast suus? või on teil perse neljandat oodata?
ma väheke mõtisklen selle nelja üle ja siis kirjutan..

3:50 PM  
Blogger maris said...

ma kohe nii ropult ei ütleks nagu ingrid. aga ka veidi mõtisklen.
kajakas nõudis sama.

10:35 PM  
Blogger ingrid said...

oi. peresse - oli see mõeldud. nüüüd läks küll nihusti

8:38 AM  

Postita kommentaar

<< Home