kolmapäev, veebruar 08, 2006

Kuidas Kalle tööl käib



Kui ma väike olin, siis teadsin seda, et inimesed käivad tööl. Tööle minnakse viisakate riietega homikul hästi vara, istutakse oma kabinetis, kus on kindlasti laud ja telefon, ning pärast tööd tullakse koju.
Kui ma suuremaks sain, siis ma loomulikult sain teada, et kõik inimesed ei käi niimoodi tööl, aga mina selliseid inimesi ei tundnud.

Ja siis ma sain Kallega tuttavaks. Ja Kalle käib teistmoodi tööl.
Hommikuti ta magab. Mitte kaua, aga väga väga harva ärkab ta äratuskellaga üles. Selle eest ei tule ta ka õhtul kell viis kunagi koju. Ja kui tuleb, siis kindlasti mitte töölt.
Kui Kalle tööle läheb, siis viisakad ei ole tema riided ka mitte. Mõnikord on need väga pidulikud ja teine kord läheb näiteks maika väel.

Kabinet, koos laua ja telefoniga, on tal ka, seal ta teeb pakkumisi ja kirjutab arveid. Alati kui ma küsin, et mis ta teeb, teeb ta neid kahte asja. Ja alati on tal mõni pakkumine vaja teha või arve kirjutada. Alati!!!

Portfell on tal ka. Sellepärast, et tööl käivatel inimestel on portfell. Portfellis on märkmik ja pakkumised. Märkmik on tema elu, sest mälu on tal kehva.
Kui portfell vanaks saab, siis ei viska ta seda ära, vaid see läheb rekvisiidiks.
Rekvisiidiks lähevad meie peres peaaegu kõik asjad.

Ja rekvisiidid saab alati pakkumisse kirja panna.
Ketlini kelk on ka tegelikult rekvisiit ja sellega peab ettevaatlikult sõitma, aga see selleks.

Kalle käib tööl õhtuti ja öösiti ja nädalavahetusel ja Tallinnas ja Tallinnast kaugel.

Kui ma ei ole mossitav naine, kes vana-aastaõhtul üksi kodus istub, siis ma ütlen, et Kallel on lahe töö!


Kalle ja tema töökaaslased


Kalle tööl :)

4 Comments:

Blogger maris said...

novot, leevikese isa ka ei pea hommikuti kell seitse ärkama. mis on tore. ja kahjuks ei tule ta samuti kell viis uksest sisse. mis on vahel kurb. ja tema teeb alati eelarvet ja lepinguid. vahel mõtleb, enda jutu järgi montaažist.

12:57 AM  
Blogger Marje said...

Ja mina ei leidnud Kallet esimese hooga vuntside tagant ülessegi:D

4:58 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Roosta 2003 :)

11:22 AM  
Blogger mmmandme said...

Ehee, nu minuga juhtus nii, et ühel suvel mitmeid aastaid tagasi sai minust juhusliult selle neliku fänn. Just neljakesi koos olid nad ülilahedad....
Edu edaspidiseks neile!

8:26 PM  

Postita kommentaar

<< Home