reede, veebruar 10, 2006

kuidas ma Johnny Cashiga kohtusin


Iga näitlejal on minu jaoks mingi kindel image. Tavliselt on nii, et ükskõik mida ta siis ka ei mängiks, ikka lööb see kuskilt läbi. Julia Roberts näiteks oma suure laia naeratuse ja kõva naeruga, Meg Ryan armas abitu udupea jne.
Kui aga mõni nendest suudab olla üle selle, on see minu jaoks super.
Niimoodi oli Reese Whtierspoon olnud alati blondiin, selline ambitsioonikas, külm ja tark ja kaalutlev.
Ning Joaquin Phoenix on alati olnud paha mees. südametu ja õel.

Eile kinos käies, aga ma ei näinud selliseid inimesi. Kinos ma nägin Johnny Cashi ja June Carterit. ja ma ei oskagi öelda mis tunne mul on :)))
Segadus, soe tunne, armastus .... kus juures huvitav mille või kelle vastu?
näiteljate, tegelaste, muusika, loo?

Mina ei tea... aga igatahes, see mida nad mulle öelda tahtsid, see neil õnnestus ja mul on hea olla.
Kuidas ikka mõned inimesed oskavad selliseid asju teha?
Kuidas?

1 Comments:

Blogger maris said...

võibolla see tuleb sellest, et sa pole viimasel ajal väga tihti kinos käinud. oleks kasvõi nuupagadii olnud, ikka oleksid pisara poetanud suurest rõõmust.

5:25 PM  

Postita kommentaar

<< Home