neljapäev, jaanuar 26, 2006

Maibriti ristimine

siis kui ei olnud veel väljas nii külm ja päeval oli valge, oli Maibriti ristimine.
Mulle jälle võimalus portreepilte teha :)
Peole olid kutsutud kõik "sugulased" kes on nüüd omavahel ristimisi seotud


ristiema ja ristitütar (ristiema on ka ristitava ema õde)


ristitava ema


ristitava ema esimene ristilaps oma emaga


ristitava ema esimene ristlaps oma ema ja isaga


ristiema (ristitava tädi, ristitava ema õde)


risitava vanaema ja vanavanaema (ristitava ema ema ja vanaema)


onu (ristitava vanaema peika)


vanaisa (ristitava ema isa)


ristiema ristitütrega (ristiema on ka ristitava tädi)

seal oli veel palju muid sugulasi, aga nemad ei jäänud nii ilusti pildi ette.

1 Comments:

Blogger Pille said...

Tere, Krista,
olen Pille, kellega Sa kunagi Piibaris koos laulsid. Ja fotol olevad A & E on mu ema sõbranna Tanni (ehk siis Helena) tütred, kellel vanasti sai paar korda külas ka käidud. See Eestimaa on ikka nii väikene:)
Tahtsin lihtsalt tere öelda - olen seitse aastat mujal õppinud-elanud ja kuna hakkan peagi Eestisse naasma, siis miskipärast satun kõiksugu eestikeelseid blogisid lugema. Koduigatsus:) Loodetavasti Sa ei pane pahaks, kui ma aeg-ajalt Su kenasid pilte vaatamas käin!

10:36 AM  

Postita kommentaar

<< Home