esmaspäev, jaanuar 30, 2006

kuidas Kalle autot võitis

kõik müüad mõtlevad ja pingutavad selle nimel, et just nende asju ostetakse. Ja kõik inimesed teavad, et kui sa mingi kupongikese ära täidad, siis saad võita ...mmm... näiteks maja. Kalle on siiamaani kõik majad käest lasknud ja mitte iialgi ei ole ta täitnud ühtegi kupongi.... kuni...
Helistas ükspäev tema tädi, et nemad olla võitnud kanapihvide ostmise eest köögikombaini. Kuna nemad elavad kaugel ja linna sõit raske, üeab Kalle neid aitama ja uue uhke kodumasina pihvimüüja käest ära tooma. Kalle kohusetundlik inimene käiski. .... Ja hakkas tal seal vist mingi mõte peas liikuma.
Igatahes tuli ta ükspäev uhke näoga koju, et näe, siin on kupong!
Kui ma nüüd lähen ja ostan mõne Philipsi toote, siis näe... ma saan sellise auto!
Vaatas veel aruvtist järgi, et kas ikka see auto meie perele sobib ja läks poodi toodet ostma.
Õnneks ta köögikombaini ei ostnud, aga habemeajamismasinale ostis uued jullad (pole õrna aimugi, kuidas neid ümmargusi lõikavadi ringe nimetatakse) ja pani ilusti tseki rahakoti vahele.
Auto saamise jaoks pidi nüüd sõnumeid saatma, noh et kampaanikorraldaja (hea sõna) ka teaks, et sa oled nõus autot saama.
Kuna kirjas oli, et võid saata mitu sõnumist, saatis Kalle 3 tükki... ja jäi ootama....
Loosimine pidi toimuma täna hommikul!
Eile õhtul mõtles siis omaette ja ütles... nii homme, siis kella üheteistkümneks peavad nad mulle sms-i saatma, et ma olen auto võitnud... ohh.. aega neil veel on....küll nad jõuavad.
täna hommikul kell 10... huvitav... ühtegi sõnumit pole veel tulnud...aga noh ... tund aega on veel aega.
(need punktid tähendavad mõttepausi, mis on tavaliselt Kalle lause sisuks, kui ta ei esine, aga see on teine jutt)
ja saigi kell 11! ja keegi ai saatnud Kallele sõnumit ja ta ei võitnudki autot!
Ma loodan, et ta ei võta seda väga raskelt :))))

1 Comments:

Blogger maris said...

vot kui tore lugu ja veel toredam on see, et mul tuli kohe üks piinlik seik meelde millest omakorda üks lugu kirjutada. seda nimetatakse vastastikku rikastamiseks.

10:53 PM  

Postita kommentaar

<< Home