teisipäev, august 08, 2006

1,8 ja 23+


mis ma siis nüüd ütlen, et Ketlin on lahe tüdruk ja nii mõnus on suurt kõhtu kasvatada :)))

Ketliniga on nii, et on jah lahe :) Õpib oma uusi sõnu igapäev ja esimene jõululuuletus on ka juba peas ;)...

tipa-tapa
vaata papa
meie lähme
marjule!

Kusjuures oma seoseid oskab ta ka nüüd luua... kui küsid kuhu sa nüüd lähed, siis vastab kohe, et marjule :)
Tule ja lähme on üldse ühed tema lemmiksõnad... emasse ;)
Ei oska mina niisama olla, koguaeg teen mingit plaani, mida nüüd teha ja kuhu minna jne...

Teiseks hakkas laps nüüd mängima. Vanaema juures on tema lemmikmäng nukkude magama panek. Sätib need kõik peegelukse ette riita, padjad pea alla ja tekid peale.... ise samal ajal oma peegelpildiga jutustades...

Ja väga hea, et talle varsti õde sünnib...

Täna just vaatasin, kuidas ta Selveri mängunurgas järjest laste juurde läks ja nendega juttu tegi ja need siis kohmetult teda uurima jäid. Noh suuremad ei saanud tema jutust aru ja väiksemad siis vist ka mitte :)

Aga rase olla, on täpselt sama mis eelmine kord :)... ei ole ju enam mõtet õndsa näoga ringi käia, kui ma tean täpselt kuidas need asjad käivad ja mis edasi juhtuma hakkab. Väike teeb aga kõhus mürglit ja mina ehmatan iga kord ennast peeglist vaadates ära.
Ja seda mis moodi järgmine aasta välja näeb, tean ma ka... ja ülejärgmine....:)))

Ülejärgmine aasta saab täitsa mõnus olema, sest siis on ikka 2 tegusat preilit majas olemas..... noh kui ma siis muidugi jälle rase ei ole...

3 Comments:

Blogger maris said...

mina lugesin täpselt sama luuletust jõulumehele, kui olin 1,4 aastane. leevike on juba varsti poolteist, aga luuletusi küll veel ei oska.

9:43 PM  
Blogger triibik said...

aga mina õnnitlen priskete vormide puhul!

7:34 PM  
Blogger annika said...

tere krista!
ei tunne sind, aga loen. tahtsin lihtsalt öelda, et ülimegatubli naine oled :-) ja sa teed mõnusa emotsiooniga pilte.

1:22 AM  

Postita kommentaar

<< Home