neljapäev, märts 02, 2006

kuidas ma endale sõbrannad leidsin


96. aasta kevadel kui ma olin just jäänud Peda ukse taha, mõtlesin... ahhh nõme kool, siia ma ei tahagi minna :)
Ja ma arvan, et täpselt samamoodi mõtles ka Eveli. Igathes kui sügis saabus olime mõlemad TTÜ matemaatika ettevalmistuskursustel.
Kusjuures Pedasse tahtsin mina minna saksa keelt ja Eveli inglise keelt õppima. Hea, et meid ei võetud :))))
Matemaatika ettevalmistus kursused olid ükskord nädalas suures audikas. Esimene rida oli täis lõbusaid keskkooliõpilasi, Ingrid nende hulgas. Edasi oli tükk tühja maad, siis istusin mina ja minust üks rida tagapool istus Eveli. Meie olime vanemad ;)
Nii me siis istusime, aasta aega, iga nädal ja ei rääkinud omavahel mitte ühtegi sõna.
Mina vaatasin ainult, et küll neil "noortel" on ikka lõbus ja küll ikka sellel tüdrukul mu selja taga on ilusad riided :)
Järgmine sügis kui kool hakkas, nägin ma neid jälle. Me olime küll kõik ühes ja samas teaduskonnas, aga erinevatel erialadel.Aga palju aineid oli meil siiski ühiseid. Ilusate riietega tüdruk, ei tulnudki kahjuks tekstiili õppima ja lõbusatest noortest oli ainult üks alles.
Aga Ingrid, see lõbus noor, tema oli see kes vahetunni ajal juttu tuli tegema. Minu käest küsis midagi koridori peal ja üks tuttav esimesel kursusel oligi olemas :)Neljanda tüdruku leidsime ka loengust. Mina, kes ma tulin kooli kõike õppima, käisin ka kõikvõimalikes loengutes. Mis siis, et üks loeng lõppes kopli lõpus majandus majas ja järgmine algas 30 minuti pärast mustamäel. Ükskord ma sealt koplist ka ühe tuttava näoga tüdruku oma auto peale kutsusin. Esimesest korrast ma mäletan ainult seda, et ta ei uskunud, et ma temast 5 aastat vanem olen.
Nii me siis olimegi kõik tuttavaks saanud. Jutustasime kõik vahetunnid, põhiliselt sööklas :))) ja pooled tunnid ka. Mõnikord saime pahandada, mõnikord arvati, et oleme targad ja meil on igav. Tegelikult oli ainult Eveli tark :))) ja Ingird kohutavalt kohusetundlik. Meie Helenaga udupead, mina selline jutukas ja tema vaikne.
Ega me algul ei olnudki mingi suured sõbrannad, põhiline oli ikka koolis... aga kui kool sai läbi ja keegi ära ei kadunud :)))... siis sõbrad oleme siiamaani.
aga see on teine jutt.

3 Comments:

Blogger Ingrid said...

Nii armas jutt :-) Teeb kohe südame soojaks. Mul polnud tänaseni meelde tulnud, kuidas me esimest korda rääkisime. Näinud olime jah juba terve aasta! Aga et siis koridoris .....
Aga huvitav on see, et mata kursustel oli ju palju inimesi, kuid millegipärast olete te Eveliga just need, keda sealt mäletan. Teised küll meelde ei jäänud.
Ja märksõnad Helenast: tumesinine pluus valgete äärtega ;-) Vot mis asjad esimesest kohtumisest meelde jäävad.

3:20 PM  
Blogger Krentu said...

Ingrid!!! Sa oledki endale blogi teinud. Jään ootama esimest sissekannet!

Aga Krista jutt on lahe jah. Tegelikult tegi Ingrid ettepaneku, et paneme igaüks oma versiooni paberile, et kuidas me igaühe arvates tuttavaks saime.
Krista istus jah, minu ees mata ettevalmistuskursusel. Aga kas see polnud mitte kaks korda nädalas? Igal juhul sellel eesistuval tüdrukul olid ühel päeval lühikesed juuksed, järgmisel korral pikk pats, siis olid vahel prillid ja vahel mitte. No mood oli selline.
Ingridit mäletan küll sealt lõbusate noorte kambast, aga nagu juba öeldud, ega me ei suhelnud. Aga esimesel koolipäeval, tegelikult juba sellel eelnädalal, mida uutele sisseastujatele tehakse, kohtusime Ingridiga audika ukse taga ja minu poolest oleks küll tutvus sõlmimata jäänud, ma selline pidur selle koha pealt, noh, aga Ingrid kohe laia naeratusega hüüdis ühe südamliku Tere! Ja kohe küsis mu kodu numbrit, et siis on vajadusel hea infot vahetada. Nii sain mina omale pinginaabri :) Helenat mäletan ka eelnädala loengust. Ta istus seal natuke eespool, pikkade valgete juuste ja mini seelikuga. Ja mina vaatasin ja mõtlesin, et selle tüdruku nimi peab oleme Teele. Sest ta oli täpselt Teele moodi. Mingi aja pärast, ma ei mäleta kuidas, istusimegi juba Teelega koos sööklalaua taga, koos Krista ja Ingridiga.
Aga suurem sõprus algas jah, peale kooli lõppemist:) Ja ainult tänu Ingridi kohusetundlikkusele saingi ma mõne aine tehtud, sest tal olid nii korralikud konspektid, aga mulle, teadagi, meelids hommikul magada, nii et ma mõtlesin, et parem magan kodus kui teisipäeva hommikul kell 8 mingis nõmedas majandusloengus. Majandusloengud olid minu meelest kõik nii surmigavad. Ei mingeid reaktsioone, katseid ega põnevaid füüsikaseadusi!

4:18 PM  
Anonymous Anonüümne said...

miks mitte:)

7:31 PM  

Postita kommentaar

<< Home