laupäev, detsember 09, 2006

paari kaupa...

Kui nüüd arvata, et ma olen viimase nädala niisama maganud, siis ei ole :)))
Ok tegelt olen, aga enne seda ma jõudsin teha mõned kampsunid :)

Alustasin sellest, et tegin korda kogu oma lõngatagavara ja harutasin ilma igasuguste süümepiinadeta üles kõik poolikud tööd.
Ja siis hakkasin kuduma paarikaupa kampsuneid... ikka mõlemale tüdrukule :)
Nii kaua kui saab, käivad nad riides nagu mulle meeldib, eks siis pärast seda ma püüan ma leppida sellega, nagu neile meeldib :)


Ketlini paksu talvekampsuniga ma ükskord juba uhkustasin, ja nii ei jäänudki muud üle kui teha teine veel ;). Teine kampsun oli mõledud uue tita koju toomiseks ja koju ma ta selles kampsunis tõin, mis siis et väljas on 10 kraadi sooja, aga sellega ei olnud jälle mina arvestanud. Ma ikka loodan, et tuleb mõni "jahedam" ilm ka, et ma ikka saaks seda kampsunit kasutada enne kui see väikseks jääb...


Väga optimistlikult asusin ma endale raseda kampsunit kuduma. Ilus suur lill pidi kõhu peal olema. Nagu arvata võis, ei saanud see kampsun valmis ja nüüd pole enam sedagi osa, mis sai.... Selle eest on aga olemas 2 väikest kampsunit :)


See on mõeldud järgmiseks suveks ja hetkel harjutab Ketlin väga tõsiselt mõlemal kapmpsunil nööpide kinni panemist :)

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Tere,
eriti nunnu on see roosa kampsun. Kas selle kudumisopetus on mingis ajakirjas?

Kati

7:53 PM  
Blogger krista said...

ei ole :).... kõik on minu peas

7:55 PM  
Blogger Age said...

oh kuidas ma tahaks ka nii kududa.

10:47 PM  
Blogger Inga said...

väga armas, kui emme niiviisi koob:) minu silma jaoks on super meistriteos valged kamsikud - teiste kudumisega saan ma ise ka oma peaga hakkama, aga vot õmblemist ja kudumist pole ma iial osanud oma peaga kenasti ühendada:)
neid kamsikuid vaadates tekib titeisu:) on sellest ju 13 aastat, kui ma nii tillukesi kamsikud sain oma plikale meisterdada. ja nagu Krista ütles, siis seni kui ta saab neid ise riietada... vot 13 aastasele ei koo enam niisama naljalt - teed suure töö ära (eriti kui tsikk on 175 pikk) ja ta ei pruugigi selga panna:(
ma loodan, et sinu tibud ei kasva nii märkamatult sinust suuremaks ja sa saad veel palju-palju imeilusaid kudumeid selga anda:)
eriti palju jaksu nii tublile emmele!

11:11 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Ääretult ilusad kampsikud, eriti muljetavaldav, et omalooming. Olen ka küllaltki kuduja, kuid pole suutnud iial ühtki iseoma ideed realiseerida, kuna ükski ei tundu selleks piisavalt hea. Ja eriti meeldib elegantne tehniline teostus. Äkki on veel peidus mõni inspireeriv kampsik?

1:17 PM  

Postita kommentaar

<< Home