reede, detsember 29, 2006

emasse või isasse?


Ma kuskilt olen kuulnud, et kui mingi anne kuskil vanemates peidus on, siis lastes avaldub see äkki tugevamalt. Või siis on lastel mingi oma anne.
Minu väike lootus, et Ketlinist baleriin või laulja saaks ei ole veel kuskilt otsast välja löönud. Laulja karjäärile veel väike lootus on, aga kui meie jalad-sissepoole-pontsik Leevikese või Maibriti kõrval seisab, siis baleriini ei paista sealt küll kuskilt... kui siis mõne moodsama tantsu esindaja.

Aga noh, need on need anded, mis ka minul ja Kallel puuduvad. Aga vaat mis meil ükspäev siis oli....

ema, see tähendab mina, olen kõrgelt haritud õmbleja ja isa, see tähendab Kalle, on meil kõrgelt haritud õhtujuht.
Need on siis suure moekunstnik-modelli ande eelduseks.

Ketlin, ilusti kodustes riietuses kadus mõneks ajaks vannituppa ja tagasi tuli ta sealt Erki-moeshowle väga kohases riietuses. Kui seda muidugi riietuseks nimetada saab. Tegi meile catwalkil ilusti demostratsiooni ja oli väga lahkelt nõus ka ennast pildistada laskma. Loomulikult tahtis ta kõiki pilte enne avaldamist näha ja püsti seisvaid pilte kahjuks avaldada ei lubanud. Kuna ta jalad ei olnud seal pildid piisavalt kenad ;)

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Meil toimus sarnane paljalt pildistamise nali eelmisel aastal kuuse all...;-)Meriliisi jalad on sirged ja lubavad modellindusse minna küll, kuid eks siis aeg näitab mida tahab tema ;-)

8:20 PM  

Postita kommentaar

<< Home