reede, august 18, 2006

Kalle ja Ketlin tegid nalja


Need on 2 täiesti eraldi nalja, aga need lihtsalt iseloomustavad neid nii hästi :))

Kalle nali:
Ühel hommikul pesin ma oma pea ilusti ära, isegi kuivatasin ära :))) Siis mõtlesin, et kui ma juba mäsaama hakkasin, siis värvin silmad ka ära :) Omaarust tulemusega päris rahul läksime siis Ketliniga issiga kohtuma. Loomulikult ei tulnud sealt ühtegi komplimenti mu "uute kõrvarõngaste" kohta, aga ega sest ju midagi... ikkagi juba käidud kah ;).... õhtul siis ikka küsisin, et miks sa mulle ei öelnud et ma ilus olen. Kalle mõtles natuke ja küsis siis, et mis mõttes... et selles, et sa omal ripsmed ära värvisid või? Ma ütlesin, et jah näiteks, mille peale Kalle vastas... Ma arvasin, et ma äkki nägin valesti :)

Ketlini nali:
Ketlinile meeldib nüüd oma tipa-tapa luuletust lugeda, teeb ta seda mõnikord selge ja kõlava häälega isegi. Eile hommikul käisime Selveris poes ja kui me siis kassajärjekorras seisime, Ketlin ilusti ostukorvis luuletust lugemas, läks mööd üks noormees ja vaatas Ketlinit ja muigas. Ketlin märkas teda, tõstis käe kõrgele üles ja hüüdis talle rõõmsalt - tsau!!!

1 Comments:

Blogger L said...

mehed on mehed ja lapsed on nii nunnud :)

5:13 PM  

Postita kommentaar

<< Home