reede, jaanuar 12, 2007

täiesti tavaline päev


Vahelduse mõttes võiks panna kirja ühe päeva, et pärast ei oleks nii, et vot sellist asja ma küll ei mäleta :)
Teisipäev:
See ei ole küll väga tavaline päev, aga ikkagi...
Mina teen silmad lahti kell 9. Nüüd on täpselt 15 minutit aega Liisule süüa anda. Väikese nihverdamise peale teebki ta silmad lahti on kohe valmis sööma hakkama. 9.15 magab ta jälle ja mina jõuan nüüd dushi alla minna. pool kümme tõstan magava ketlini alla teleka ette pissipoti peale. Sealt edasi tuleb ta tõsta laua äärde sööma. Kus ta peab siis üksi hakkama saama. Nüüd on ka Liisu üles ärganud ja tema hoomkused iluprotseduurid võtavad koos uue kerge einega peaaegu kümneni aega. Samal ajal püüan ma ise ka midagi süüa. Siis tuleb panna Ketlin riidesse ja lükata õue, siis iseennast ja kõige lõpuks Liisu.
10.15 hakkame kukupai tundis sõitma.

Peale kukupai tundi lähme kolmekesi poodi ja kuskil kell 1 jõuame koju. Kui hästi läheb, siis liisu magab ja Ketliniga saab joonistada ja midagi natuke süüa.
Kuskil kell 3 hakkame kõik kolmekesi lõunaunne minema ja viie ajal jälle ärkame.

Siis vaatab Ketlin tomi juures ja mina teen süüa ja tegelen liisuga. Näiteks samal ajal. või siis liisu viriseb, kui ma kartuleid koorin.

Kell 6 on meil õhtusöök, kuhu issi tavaliselt ei jõua, aga meie oleme liiga nälja et oodata ;).... ja siis on edasi on meil tavaline "mängimine", kus igaüks mängib ise või teeb nägu, et ta mängib kellegiga koos.

Kui juhtub olema vannipäev, siis issi vannitab mõlemad lapsed ;)...
ja kuskil 23.30 lähme magama. See tähendab tavaliselt, et mina ja lapsed lähme ja kuskil kaksteist on Ketlin viimane kes magama jääb.

Või siis täna:

ma hakkan kohe ööst pihta. Kui kell 12 öösel oli Ketlin magama jäänud, tegi Liisu, kes oli maganud vahelduva eduga kella 8 saati, silmad lahti ja ei pannud neid enne kinni kui pool neli hommikul :))). Siis kell 6 otsustas ta jälle üles tõusta, sest teda häiris miski tema ninas ja magama jäi jälle kell 9. Kui keegi tahab, siis võib mu magamisetunnid vahepeal kokku lugeda ;).
Kell 10.30 ärkas üles Ketlin ja kuna ta ka Liisu üles äratas, siis ma arvasin, et nüüd on õige Liisul õues magada. Õnneks oli Kalle ka piisavalt väsinud, et kuhugi hommikul vara tormata ja koos sõimegi siis kell 12 hommikusööki :)

Kell 1 läksin mina Liisuga võimlema ja Ketlin issiga tööasju ajama. Kell pool neli jõudsime koju tagasi ja sõime lõunat. Kell neli läks Kalle tööle ja Ketlin hakkas kurvastama. Viisin ta üles voodisse, kus ta minul käskis ära minna ja ise siis üksi magama jäi. Kusjuures esimest korda elus. Liisu jäi ka pärast võimlemist magama... ja nüüd nad siis magavad kahekesi siiamaani...

Arvestades minu möödunud öötunde, peaks ma ju sama tegema. Aga keegi peab nüüd õhtusööki tegema minema ju....

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

mismoodi sa kyll koike jouad?

7:31 AM  
Blogger Evelyn said...

Väga tuttav tuleb ette...
Ja siis on veel levinud arvamus, et me lihtsalt vahime niisama lastega kodus, eksole.

11:41 AM  
Anonymous Anonüümne said...

Nii tordeasti kirjutatud. Mäletan seda aega hästi - see oli tõesti raske aeg. Mäletan ka kui kukkusin õhtul voodisse ja siis hakkas nö teine vahetus, kes tahtis juua, kes süüa ja kaissu.

4:45 PM  

Postita kommentaar

<< Home