teisipäev, jaanuar 16, 2007

kuidas me sööme

Kuna minu kodus tegi kõigepealt ema süüa ja siis hiljem vanaema, piirdusid minu toidutegemise oskused ellu astudes kookidega :) Ja küpsetada meeldis mulle kooliajal hirmsasti.
Aga mingil hetkel on sul äkki elukaaslane, kes õhtuks sooja sööki tahab. Suur oli siis minu ehmatus, kui esimene nn peika minust poole kiiremini kartuleid kooris :).

Mis mul siis üle jäi, kui hakata õppima ja proovima ja kokaraamtuid kokku kuhjama. Ja nüüd olen ma jõudnud nii kaugele:

Kui sul on mees ja lapsed, siis ei pääse kuidagi sellest, et igaüks vaadaku ise mis sööb. Ja üks kaheaastane tahab korraliku sööki ja iga päev.
Hommikuti on meil kas puder - kui ma olen hommikul tervislikult häälestatud. Selleks on mul täpselt meie perekogus välja arvestatud 1 kl veet + 2 klaasi piima + 0.5 tl soola + 1 tass helbeid. Mina, kes pole elu sees putru söönud, olen jõudnud nii kaugele, et ma olen nõus sööma rukkijahuputru. Manna putru ka, aga see ei lähe arvesse. Ja see on esialgu kõik.
Kui ma putru ei tee, siis me sööme krõbinaid - praegu on meil hitiks Nestle jänese krõbinad :)
Laupäeva hommikuti teen ma ilma rasvata ülepanni pannkooke ja neid sööb meil Kalle näiteks vähemalt 5 tükki, korrates igaühe juures - see on viimane.
Mõnikord on meil pidulik söök ka. Siis ma teen omletti ja kaunistan ja mässan, aga seda juhtub harva.

Lõunasöögiks on meil mingi piimatoode :))). Kuna hommikusöök on meil mõnikord alles kell 12, siis lõuna on meie peres kerge :)

Õhtusöök on meil siis soe söök. Ja mina teen 90% söökidest ilma kokaraamatuta. Lihtsalt vaatan sealt mingi idee ja siis teen ikka nii nagu mulle tundub. Ja ise ma ei kurda, Kalle ei kurda ja Ketlin ka ei kurda :))). Tavaliselt alustan ma söögitegemist külmutuskapist ja midagi seal ikka on. Ja kui midagi ei ole, siis sobivad ka makaronid ketshupiga. Need siis eriti Ketlinile ;)

Aga ikkagi ma mingeid imesööke ei tee. Näiteks pardiliha veinikastmes. Selleks on teised inimesed ja mina olen nõus neile maksma selle eest kui nad seda teevad.

Ja kooke ei ole ma ammu enam küpsetanud, kuigi ma ikka mõtlen, et võiks ja peaks. Nii kaua kui Selveris müüakse kräsupead ja pannkoogitorti, siis sellega saab minu magusaisu enam kui rohkem rahuldatud :)))

4 Comments:

Blogger Mari said...

Ehh, ma võiksin selle peaaegu sõna-sõnalt enda blogisse kopida :) See vahe, et mannaputru me ei söö ja pannooke ka kahjuks palju harvem.
Aga enne siiatulekut ostis abikaasa mulle raamatu "Abiks algajale kodukokale" või midagi sellist:) Naersin küll, aga lugesin ikka läbi ja alles hiljuti ütles mees, et selle raamatu ostmine oli ikka üks õnnestunud investeering:))

11:45 PM  
Blogger Evelyn said...

Ma tegin ka pea igal hommikul putru, aga ise ei söönud eriti. Pannkooke teen pühapäeviti ja paere on sellega arvestanud. Ma ei taha mingeid ettekuulutusi tegema hakata, aga minu tüdruk sõi ka 2 aastaseni enam-vähem korralikult. Aga seda, mis praegu toimub, ei tohi ma enam kommenteerida.

10:04 AM  
Anonymous Anonüümne said...

kuidas sa rasvata pannkooke teed?
See nipp kuluks ära:)

Annika

11:55 PM  
Anonymous Anonüümne said...

vaja kontrollida:)

3:47 AM  

Postita kommentaar

<< Home